TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama na bogato – subiektywny ranking reklam rich mediowych #2

Poniżej prezentuję najzupełniej subiektywny ranking reklam rich mediowych, które przykuły moją uwagę w sieci w lutym 2013 r.
O autorze
1 min czytania 2013-03-12

Warto zostać milionerem z Lotto

Luty tego roku nie należał do najchłodniejszych. Pewnie dlatego, że umysły wielu Polaków rozpalały do czerwoności reklamy wielkiej kumulacji Lotto. Kampania „Warto zostać milionerem ” wykorzystywała różne formaty rich mediowe jak chociażby MegaBillboard (Video), ExpandDoubleBillboard (Video) czy SurroundWallpaper (Video). Bohaterzy uwiecznieni na nagraniach mówili o tym co zrobią, jak wygrają. Twórcy kampanii wykorzystali grę słów, skojarzeń i stereotypów, które w tym zestawieniu dały całkiem ciekawy, jak na Totalizator Sportowy, efekt. Moim faworytem była odsłona z hasłem: „Jak wygram, kupię sobie, co tylko zechce żona”.

(kliknij w obrazek, żeby zobaczyć kreację)

IKEA zorganizuje kable

Internautom, którzy 16 lutego nie wygrali prawie 29 mln złotych w Lotto pozostało zaszyć się w domu, wracając do codziennych zajęć. Im właśnie kampania IKEI przypominała, że… kable psują wystój i można zrobić z nimi porządek. Seria UPPLEVA, sprawiająca, że „twoje sprzęty elektroniczne i kable będą zawsze świetnie zorganizowane i ukryte” była promowana formatami m.in. Xhtml, MegaBillboard (FX), Double Billboard (FX). Każdy z nich prezentował sobą zwoje kabli, wtyczek, złączy, które za pomocą kursora myszki można było próbować ciągnąć i wyrywać. Często nadaremnie, bo kable z jednej strony nie dawały się złapać, a z drugiej zachęcały do gonitwy za nimi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

MARS i jest dobrze

Co jeśli nie trafiło się szóstki w Lotto, a kable nadal są w nieładzie? „Mars i jest dobrze”! Kultowa kampania batona z nugatowym nadzieniem, karmelem i czekoladą powróciła. I jest dowodem na to, że wideo z pomysłem nie starzeje się. Proste DoubleBillboard (Video) i Rectangle (Video) z powodzeniem wykorzystywały popularną niegdyś reklamę telewizyjną. Nagranie opowiadające historię młodego mężczyzny, który zraniony przez kobietę postanawia wstąpić do zakonu wciąż powoduje uśmiech – nawet mimo lat, jakie upłynęły od pierwszej emisji. W decydującym momencie pojawia się baton Mars, który sprawia, że uroczy blondyn rezygnuje z pomysłu wstąpienia do zakonu i… jest dobrze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Artykuł powstał przy wykorzystaniu systemu monitoringu reklamy display AdReport.