TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama na żywo – Przełomowy projekt Publicisu dla Berlinek

Berlinki komentują na żywo występy uczestników najnowszej edycji „Must Be The Music”. Koncepcję niestandardowych działań dla Animexu, sponsora popularnego show, przygotowała agencja Publicis we współpracy z Alvernią Content oraz biurem reklamy telewizji Polsat i studiem animacji Human Ark.
O autorze
1 min czytania 2015-03-23

Akcja jest elementem kampanii realizowanej przez agencję Publicis od września 2013 r., po wygranym przetargu na obsługę budżetu reklamowego Berlinek. Celem działań jest wzmocnienie wizerunku marki.

„Po raz pierwszy w historii polskiej telewizji lokowanie produktu odbywa się w takiej formie. Wymyślone przez nas scenki z Berlinkami są realizowane na żywo, w czasie rzeczywistym. Pasujące do treści programu dialogi wprowadzają dodatkowy element zabawy. Liczymy na to, że atrakcyjna i przyjazna dla widzów forma komunikacji od sponsora będzie miała pozytywny wpływ na postrzeganie marki.” – powiedziała Katarzyna Rokosz z agencji Publicis.

W każdym z dziesięciu odcinków „Must Be The Music” ukażą się 3 scenki z komentarzami Berlinek przygotowane przez agencję Publicis. Oprócz tego emitowane będą także 3 ośmiosekundowe billboardy sponsorskie, znane już poprzedniej edycji programu. 

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Damian Cendrowicz (Art Director), Joanna Jezierska (Senior Copywriter), Katarzyna Rokosz (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Jacek Pietrzak, Natalia Sędzińska, Magdalena Gulczyńska i Grzegorz Zduniak. Produkcją zajęło się studio animacji Human Ark. Reżyserem wszystkich filmów jest Wojciech Wawszczyk. Za zaplanowanie kampanii odpowiada Katarzyna Romanowska z domu produkcyjnego Alvernia Content Sp. z o.o.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki od lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała 6 spotów tworzonych w ramach cyklu „Berlinki mówią same za siebie”, oraz 3 billboardy sponsorskie, które były emitowane w ramach 8 edycji programu „Must Be The Music”.



Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się