Akcja jest elementem kampanii realizowanej przez agencję Publicis od września 2013 r., po wygranym przetargu na obsługę budżetu reklamowego Berlinek. Celem działań jest wzmocnienie wizerunku marki.
„Po raz pierwszy w historii polskiej telewizji lokowanie produktu odbywa się w takiej formie. Wymyślone przez nas scenki z Berlinkami są realizowane na żywo, w czasie rzeczywistym. Pasujące do treści programu dialogi wprowadzają dodatkowy element zabawy. Liczymy na to, że atrakcyjna i przyjazna dla widzów forma komunikacji od sponsora będzie miała pozytywny wpływ na postrzeganie marki.” – powiedziała Katarzyna Rokosz z agencji Publicis.
Zobacz również
W każdym z dziesięciu odcinków „Must Be The Music” ukażą się 3 scenki z komentarzami Berlinek przygotowane przez agencję Publicis. Oprócz tego emitowane będą także 3 ośmiosekundowe billboardy sponsorskie, znane już poprzedniej edycji programu.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Damian Cendrowicz (Art Director), Joanna Jezierska (Senior Copywriter), Katarzyna Rokosz (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Jacek Pietrzak, Natalia Sędzińska, Magdalena Gulczyńska i Grzegorz Zduniak. Produkcją zajęło się studio animacji Human Ark. Reżyserem wszystkich filmów jest Wojciech Wawszczyk. Za zaplanowanie kampanii odpowiada Katarzyna Romanowska z domu produkcyjnego Alvernia Content Sp. z o.o.
Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki od lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała 6 spotów tworzonych w ramach cyklu „Berlinki mówią same za siebie”, oraz 3 billboardy sponsorskie, które były emitowane w ramach 8 edycji programu „Must Be The Music”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing