Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem hitem YouTube’a we wrześniu

Reklamy sieci komórkowej Play z udziałem Prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej stał się numerem jeden w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu.
O autorze
1 min czytania 2019-11-07

Pierwsze miejsce zestawienia najczęściej oglądanych spotów reklamowych we wrześniu na YouTube zajął klip Play Zbigniew Boniek wybrał BIZNES BOX PRO w Play dla Firm wyprodukowany przez agencję kreatywną Grandes Kochonos. Promuje on ofertę Biznes Box Pro dla małych i średnich firm. Reklamy Play z gwiazdorską obsadą po raz pierwszy pojawiły się w zestawieniu w 2013 roku i od tego czasu do grona „ambasadorów” oferty sieci komórkowej dołączyli m.in. Kuba Wojewódzki, Marcin Prokop, Magdalena Różczka, Małgorzata Socha, Magda Gessler, Agnieszka Chylińska, Adam Małysz, Kamil Bednarek czy Margaret.

Na drugim miejscu uplasowała się historia Natalii, która pracowała w Lidlu m.in. podczas Pol’and’Rock Festival i chwali swoje obecne miejsce pracy. Reklama Natalia – pracownik sklepu – Tysiące pracowników, tysiące historii jest częścią kampanii Lidla skierowanej do potencjalnych pracowników i zachęcającej do dołączenia do zespołu obsługi sklepu. Trzeci, we wrześniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard, był spot reklamujący Vasco Mini 2 – Elektroniczny tłumacz mowy roku 2019 z darmowym internetem. Film przedstawia najważniejsze funkcje elektronicznego tłumacza, który obsługuje ponad 50 języków. 

Klip Zaplanuj zakupy z aplikacją Blix zajął czwarte miejsce. Spot prezentuje aplikację Blix z gazetkami najpopularniejszych sieci handlowych: Biedronka, Lidl, Kaufland, Netto, Rossmann, Pepco. Piąte miejsce należy zaś do Android One w Xiaomi Mi A3 – dlaczego warto? – RTV EURO AGD, czyli reklamy sieci sklepów z elektroniką RTV Euro AGD, w której przedstawione są główne zalety systemu operacyjnego Android One w smartfonie Xiaomi Mi A3.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj