Dziś przygotowaliśmy dla Was kolejną część cyklu reklam, które mają zmienić nasze spojrzenie. Pod lupę wzięliśmy spoty mówiące o bezpieczeństwie na drodze. Zobaczcie szokujące kreacje i dajcie nam znać, która z nich najbardziej podziałała na Waszą wyobraźnię!
#11
Spot „When You Get Home” pokazuje, jak niebezpieczne jest używanie telefonu komórkowego podczas jazdy. Ten krótki filmik bazuje na prawdziwej fotografii i śmiertelnym wypadku samochodowym.
Zobacz również
#10
Według ekspertów wysoka liczba wypadków wśród młodzieży to wynik nieodpowiedniego przygotowania do roli kierowcy. Kurs jazdy, w zdecydowanej większości, przygotowuje jedynie do egzaminu, nie uczy jednak młodych osób pokory i nie przeceniania własnych umiejętności. Pomijana jest kwestia odpowiedzialności za innych uczestników ruchu. Dlatego powstała polska kampania „Godzina jazdy na wózku” z niesamowicie mocnym przekazem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
#9
Kampania o zagadkowej nazwie „Anatomia ułamku sekundy” w dosadny sposób pokazuje, co może się zdarzyć w ciągu sekundy. Czasem właśnie na taką „sekundkę” kierowca odwraca wzrok…
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#8
Producenci alkoholu czują odpowiedzialność, która ciąży na ich barkach. Budweiser zachęca do odpowiedzialnego picia, w tym nie wsiadania za kierownicę pod wpływem. „Przyjaciele czekają” to reklama, która wzrusza i uczy.
#7
Okres przedświąteczny w telewizji to walka o uwagę odbiorcy. Większość marketerów porusza nasze serca ciepłymi historiami. Szwajcarscy twórcy poniższej reklamy postarali się o to, aby poruszyć więcej niż nasze serca – umysły. Spot ma zmusić do myślenia w świątecznym okresie roku. Szwajcarska Rada ds. Zapobiegania Wypadkom wyjaśnia, że pijani kierowcy powodują 10 proc. wypadków, w czasie świąt 22 proc., a w Sylwestra 35 proc.
#6
Alkohol i kluczyki? Wykluczone! To kampania, która pokazuje imprezy i inne spotkania towarzyskie, podczas których pity jest alkohol. Kierowcy samochodów, którzy potem chcą nimi jechać, nie mogą znaleźć kluczyków, ponieważ znajomi schowali je w najróżniejszych, niedostępnych miejscach.
#5
Badania pokazały, że Polacy w trakcie jazdy zbyt często sięgają po smartfony. Aby zwiększyć świadomość kierowców, Allianz Polska i Jet Line zainicjowały outdoorową kampanię Prowadzisz? Nie pisz! Jak wyglądała?
#4
Innym dobry przykładem kampanii jest zaprezentowany widzom podczas seansu w Hongkongu krótki film nakręcony z perspektywy kierowcy samochodu. Za pomocą umieszczonego w kinie nadajnika w pewnym momencie wysłano wiadomość tekstową na telefony widzów. Akcja miała na celu uświadomienie, z jakim niebezpieczeństwem wiąże się korzystanie z komórki w trakcie prowadzenia samochodu.
#3
Poniższy spot próbuje zmusić kierowców do zastanowienia się dwa razy nad prędkością z jaką prowadzą samochody. Wiadomo, jak skończy się reklama, ale gdyby tak porozmawiać o sytuacji?
#2
Fundacja We Save Lives przygotowała zaskakującą kampanię, która odbyła się w toalecie. Klienci popularnego klubu w Los Angeles mogli usłyszeć z lustra historię mężczyzny, który zabił człowieka w wypadku, kiedy jechał pod wpływem alkoholu. Ale dlaczego nie było go fizycznie w miejscu kampani?
#1
Choć ta reklama ma już kilka dobrych lat, jest doskonałym zwieńczeniem przeglądu. Bez względu na to z jakiej okazji i w jakim miejscu piszesz alkohol – nie wsiadaj za kółko. Dbaj o siebie i innych.