Walentynki za nami, ale ich aura przez najbliższe dni powinna być nadal wyczuwalna. Nawiązujące do nich, jeszcze nie zmienione, reklamy można zauważyć w sklepach, na billboardach, w TV czy sieci. I choć w większości środków przekazu już za chwilę będziemy mieć prezentowaną najkorzystnieszą ofertę cenową jajek, baranków, rzerzuchy i czekoladowych zajęcy, to w tym drugim przypadku lista jeszcze długo się nie skończy. Miłość, jako temat przewodni reklam, pojawia się nie tylko przy okazji Walentynek, a także niezależnie od branży. Czy będzie to FMCG, branża odzieżowa czy motoryzacyjna, można znaleźć wiele reklam, od inspirujących po śmieszne oraz te niedopuszczone do emisji, których przegląd prezentuję poniżej:
Firma Schwarzkopf stworzyła bardzo dobrą reklamę, która nie tylko opowiada o tym, czym jest prawdziwa miłość, ale również pokazuje, czym naprawdę można mile zaskoczyć swoją drugą połówkę.
Zobacz również
Kochać, to nie to samo, co lubić – przypomina nam o tym w ciekawym ujęciu Coca – Cola.
W 2001 roku IKEA stworzyła serię reklam przypominających o tym, że warto sprzątać w domu 😉 . Ostatecznie nie zostały one jednak dopuszczone do emisji…
PUMA w swoim niecodziennym spocie pokazała, czym jest prawdziwa miłość… do piłki nożnej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jaki jest najlepszy prezent dla kobiety na Walentynki? Czekoladki, kwiaty, diamenty? A może…
Warto pamiętać, żeby wybrać odpowiedni prezent. Czasami lepiej zdać się na specjalistów.
Jeśli trudno dobrać właściwe słowa, to można wybrać łatwiejszy sposób…
Marka Agent Provocateur przypomina, że kobiety potrafią się zemścić, szczególnie za Walentynki. Trzeba o tym pamiętać, bo można dużo stracić.
Co wyjdzie z połączenia piękna i mądrości? No cóż, tego z pewnością się nikt nie spodziewał…
Europa jest pełna sztuki i rozkoszy. Szczególnie w Walentynki.
Jakie są jeszcze inne ciekawe, reklamowe ujęcia tematyki miłosnej i nie tylko?