Oznacza to, że CDA.pl nie będzie oferować reklam w modelu programatycznym przy treściach tworzonych przez niezweryfikowanych użytkowników, tzw. user generated content.
Z początkiem maja br. wszystkie reklamy zlecane przez Programmatic będą wyświetlane tylko i wyłącznie w zweryfikowanych materiałach wideo z sekcji Premium Free. Składa się na nią ponad 160 tys. licencjonowanych wideo i teledysków, które pochodzą od ponad 750 partnerów CDA.pl: dystrybutorów i wydawców, sieci MCN, agencji i twórców (vlogerów i youtuberów). Wsród nich są między innymi LifeTube, Mediakraft, VideoBrothers, EpicMakers, Grupa ZPR, Independent Digital oraz kilkudziesięciu dystrybutorów filmowych. Materiały z tej części serwisu oglądane są przez 3 miliony 230 tysięcy osób miesięcznie (dane za Wirtualnemedia, wg badania Gemius/PBI z marca 2018 roku, tabelka na końcu informacji).
Zobacz również
Sprzedaż reklam przez Programmatic w materiałach tworzonych i dodawanych przez niezweryfikowanych użytkowników (tzw. część user generated content) nie będzie możliwa. Ruch ten wynika z przyjętej na początku tego roku strategii sprzedaży reklam i tworzenia atrakcyjnej rynkowo oferty, która jednocześnie spełnia wymogi brand safety. Decyzja ta była oczekiwana przez klientów, kontrahentów i reklamodawców CDA.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]