To jeden z niewielu dotychczas zrealizowanych projektów w Polsce będących przykładem tak dalece idącego wykorzystania social media w połączeniu z finalnym produktem. Wina Expert Club zostały najpierw opisane przez blogerów z dotrzechdych.pl – serwisu recenzującego ogólnodostępne wina z marketów i dyskontów, a następnie wycinki tych recenzji trafiły na dodatkowe etykiety produktu, ułatwiając tym samym wybór wina finalnym konsumentom. Recenzja nie ma na celu oceny wina poprzez skalę punktową, tylko jak najlepsze oddanie charakteru wina, tak by ułatwić dobór do okazji lub gustu. A wybór nie jest prosty, gdyż Expert Club to ponad 20 rodzajów win Francuskich z różnych apelacji.
Zobacz również
Rekomendacje dotrzechdych.pl zostaną wykorzystane także w gazetkach reklamowych a serwis będzie dodatkowo wspierał kampanię min, poprzez dedykowane konkursy sponsorowane.
– Ogromne brawa za odwagę należą się marketerom z Intermarche – podkreśla Gabriel Matwiejczyk z dotrzechdych.pl – zdecydowali się na tak innowacyjny projekt z nami nie mając wpływu na nasze recenzje. Od początku jednak byli przekonani, że niezależne rekomendacje będą znacząco bardziej skuteczne niż „tradycyjny” marketingowy przekaz. Bardzo ciekaw jestem całościowych efektów tej akcji – mam nadzieję, że będziemy mogli się nimi wkrótce pochwalić.
Pełna treść recenzji wraz z oceną wina zostanie opublikowana na dotrzechdych.pl oraz trafi do 2000 użytkowników aplikacji mobilnej tego serwisu, dostępnej na platformy Android i iOS.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing