Rekomendacje blogerów na winach w Intermarche

Na etykietach win Expert Club, marki dostępnej w Intermarche zostały umieszczone rekomendacje z bloga dotrzechdych.pl
O autorze
1 min czytania 2012-07-30

To jeden z niewielu dotychczas zrealizowanych projektów w Polsce będących przykładem tak dalece idącego wykorzystania social media w połączeniu z finalnym produktem. Wina Expert Club zostały najpierw opisane przez blogerów z dotrzechdych.pl – serwisu recenzującego ogólnodostępne wina z marketów i dyskontów, a następnie wycinki tych recenzji trafiły na dodatkowe etykiety produktu, ułatwiając tym samym wybór wina finalnym konsumentom. Recenzja nie ma na celu oceny wina poprzez skalę punktową, tylko jak najlepsze oddanie charakteru wina, tak by ułatwić dobór do okazji lub gustu. A wybór nie jest prosty, gdyż Expert Club to ponad 20 rodzajów win Francuskich z różnych apelacji.

Rekomendacje dotrzechdych.pl zostaną wykorzystane także w gazetkach reklamowych a serwis będzie dodatkowo wspierał kampanię min, poprzez dedykowane konkursy sponsorowane.

– Ogromne brawa za odwagę należą się marketerom z Intermarche – podkreśla Gabriel Matwiejczyk z dotrzechdych.pl – zdecydowali się na tak innowacyjny projekt z nami nie mając wpływu na nasze recenzje. Od początku jednak byli przekonani, że niezależne rekomendacje będą znacząco bardziej skuteczne niż „tradycyjny” marketingowy przekaz. Bardzo ciekaw jestem całościowych efektów tej akcji – mam nadzieję, że będziemy mogli się nimi wkrótce pochwalić.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pełna treść recenzji wraz z oceną wina zostanie opublikowana na dotrzechdych.pl oraz trafi do 2000 użytkowników aplikacji mobilnej tego serwisu, dostępnej na platformy Android i iOS.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing