Do akcji zaproszono konsumentki społeczności Rekomenduj.to w wieku 14-25 lat. Wybrano Ambasadorki, które otrzymały paczki z 12 produktami dla siebie oraz swoich znajomych. Ich zadaniem będzie zbudowanie „buzzu” wokół produktu przez podzielenie się swoim opiniami z jak największą liczbą osób zarówno offline jak i online. Rekomenduj.to będzie angażować konsumentki w szereg działań w social media.
buzz. jest agencją wyspecjalizowaną w budowaniu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Agencja jest właścicielem platformy Rekomenduj.to skupiającej usługi marketingu rekomendacji oraz badań rynku. Wśród największych klientów buzz. znajdują się m.in: BaByliss Polska, STORCK, Pernod Ricard, Wyborowa S.A, Nestlé, Winiary, Adamed Consumer Healthcare. Agencja istnieje od 2008 roku. Dodatkowe informacje dostępne są na stronie.
Zobacz również
Rekomenduj.to jest usługą i platformą działań marketingu rekomendacji, która pozwala na realizację kampanii z liderami opinii.