Rekomenduj.to dla Adamed

Agencja Buzz, właściciel platformy Rekomenduj.to, rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla marki Adamed. Celem kampanii jest budowa świadomości wokół produktu, którym jest krem łagodzący objawy trądziku - Qcera.
O autorze
0 min czytania 2016-03-30

Do akcji zaproszono konsumentki społeczności Rekomenduj.to w wieku 14-25 lat. Wybrano Ambasadorki, które otrzymały paczki z 12 produktami dla siebie oraz swoich znajomych. Ich zadaniem będzie zbudowanie „buzzu” wokół produktu przez podzielenie się swoim opiniami z jak największą liczbą osób zarówno offline jak i online. Rekomenduj.to będzie angażować konsumentki w szereg działań w social media.

buzz. jest agencją wyspecjalizowaną w budowaniu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Agencja jest właścicielem platformy Rekomenduj.to skupiającej usługi marketingu rekomendacji oraz badań rynku. Wśród największych klientów buzz. znajdują się m.in: BaByliss Polska, STORCK, Pernod Ricard, Wyborowa S.A, Nestlé, Winiary, Adamed Consumer Healthcare. Agencja istnieje od 2008 roku. Dodatkowe informacje dostępne są na stronie.

Rekomenduj.to jest usługą i platformą działań marketingu rekomendacji, która pozwala na realizację kampanii z liderami opinii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj