W ramach programu The Lidl Way to Career przez 3 miesiące grupa studentów i absolwentów zdobywała niezwykle cenne, pierwsze doświadczenie zawodowe. O zakwalifikowanie się do programu stażowego starało się ponad 1000 młodych osób. Z uwagi na pandemię rekrutacja była prowadzona zdalnie. Rezultat? 43 zatrudnionych stażystów, którzy mogli zdobyć nowe doświadczenia, nauczyć się samodzielności przy realizowaniu projektów oraz otrzymać wynagrodzenie w wysokości 3300 zł brutto miesięcznie.
– Bardzo nas cieszy, że po ostatniej edycji The Lidl Way to Career zespół Lidl Polska powiększył się o 28 nowych pracowników centrali i 2 pracowników biur sprzedaży. To aż 70% stażystów – wynik, którego w historii programu jeszcze nie mieliśmy. Jest to dowód na to, że mimo dynamicznej sytuacji rynkowej jesteśmy stabilnym pracodawcą, otwartym na młode talenty – mówi Weronika Komorowicz, koordynatorka projektu The Lidl Way to Career.
Zobacz również
Podczas programu stażowego uczestnicy mogli przekonać się, jak firma funkcjonuje od wewnątrz. Stażyści tegorocznej edycji realizowali własne projekty w działach m.in. takich jak controlling, administracja zakupów, zarządzanie akcjami tematycznymi, logistka, prawnym, zakupów.
Sieć zaznacza, że mimo trudnych warunków związanych z epidemią udało się zrekrutować stażystów i przeprowadzić staż na wysokim poziomie. Projekty, które prowadzone były przez stażystów biorących udział w programie, zostały wprowadzone w życie i usprawniają pracę sieci.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach