Dzięki pracownikom, klientom i firmie Lidl Polska udało się zebrać 3 000 000 złotych, bijąc ustanowione rekordy z lat ubiegłych.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbierała w tym roku fundusze na rzecz zakupu urządzeń medycznych dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom. Już ósmy raz firma Lidl Polska grała razem z WOŚP. W ponad 600. sklepach Lidl w całej Polsce pojawiły się kolorowe, orkiestrowe puszki. W okresie od 9 do 15 stycznia udało się zebrać aż 3 000 000 złotych. Łącznie sieć Lidl Polska przez osiem lat wspólnego grania przekazała na rzecz Orkiestry aż 14 000 000 milionów złotych!
Zobacz również
„Chcielibyśmy serdecznie podziękować naszym wspaniałym pracownikom, którzy przez cały tydzień, począwszy od 9. stycznia, aż do samego dnia finału, zbierali pieniądze we wszystkich sklepach Lidl w Polsce do specjalnie oznakowanych puszek, które wprost pękały w szwach dzięki niebywałej hojności naszych klientów” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
To jednak nie koniec zbiórki pieniędzy dla Orkiestry – cały czas można starać się o zwycięstwo.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach