Black Friday, czyli Czarny Piątek, to dzień największych wyprzedaży i obniżek cen w Stanach Zjednoczonych. To zarazem początek okresu poszukiwań prezentów świątecznych dla bliskich.
Rosnąca popularność Czarnego Piątku sprawiła, że to wyjątkowe święto okazji i promocji zawędrowało również do innych krajów. W Polsce o Czarnym Piątku również mówi się coraz głośniej, a do akcji co roku przyłącza się coraz więcej sklepów.
Zobacz również
Specjalnie na ten dzień OleOle.pl przygotowało bardzo atrakcyjną ofertę dla swoich klientów, rabaty sięgały nawet 90%. Propozycja sklepu spotkała się z niezwykle dużym zainteresowaniem, dzięki czemu w porównaniu do poprzedniego roku urosły niemal wszystkie wskaźniki – liczba osób odwiedzających stronę, współczynnik konwersji (liczba osób kupujących ze wszystkich osób odwiedzających stronę) oraz wartość i liczba zamówień. Szczegóły zostały przedstawione na infografice.
OleOle.pl to sklep internetowy obecny na rynku od 2008 roku. Należy do największych sprzedawców w kategorii pure player (sklepów sprzedających tylko w internecie) w Polsce. Sklep oferuje sprzęt AGD, mały sprzęt AGD, smartfony, laptopy, telewizory i narzędzia. OleOle.pl oferuje bardzo niskie ceny, dodatkowo zabezpieczając je Gwarancją Niższej Ceny.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing