Remarkable Ones oraz fundacja infoShare właśnie podpisały umowę o współpracy przy tegorocznej edycji infoShare. Agencja w ramach współpracy nie tylko poprowadzi biuro prasowe konferencji, będzie także odpowiadała za pozyskanie patronów medialnych. Ponadto po ustaleniach z Fundacją, Agencja planuje usprawnić współpracę z mediami podczas wydarzenia.
Chcielibyśmy ułatwić dziennikarzom dotarcie do speakerów zaproszonych na konferencję. Planujemy także wesprzeć startupy, które wezmą udział w konkursie i pomóc im w dotarciu do dziennikarzy potencjalnie zainteresowanych ich innowacyjnymi projektami. – przekonuje Magdalena Grabala, COO Remarkable Ones.
Zobacz również
Pomysły na usprawnienie działań media relations dla najbliższego infoShare Remarkable Ones czerpało z rozwiązań stosowanych podczas międzynarodowych konferencji, docenianych przez dziennikarzy i blogerów.
Jesteśmy największą konferencją technologiczną i startupową w Centralnej i Wschodniej Europie. W kwestii organizacji spełniamy międzynarodowe standardy. Mamy nadzieję, że współpraca z Remarkable Ones będzie równie udana w obszarze obsługi mediów. – podkreśla Grzegorz Borowski, CEO infoShare.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]