Remarkable Ones przechodzi rebranding i zmienia się w Ro

Po ponad 6 latach obecności na rynku usług public relations Remarkable Ones przechodzi rebranding i zmienia się w Ro. Poza odświeżeniem/zmianą wizerunku agencja poszerza zakres usług, oferując realizację zintegrowanych kampanii marketingowych 360 stopni oraz działania dedykowane branży Web3.
O autorze
1 min czytania 2022-06-02

Remarkable Ones, od początku swojej działalności, specjalizuje się w komunikacji projektów z obszaru innowacji dla korporacji, startupów, funduszy VC, a także podmiotów publicznych, których obszar działalności dotyka nowych technologii. Kontynuując dynamiczny rozwój, agencja przechodzi właśnie rebranding, któremu towarzyszy zmiana nazwy, identyfikacji wizualnej i nowa strona internetowa.

– Rośniemy w tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Zależało nam, aby nowa identyfikacja wizualna i strona internetowa ro.team wyrażały wartości wpisane w DNA agencji od początku jej istnienia. Od lat skutecznie i z sukcesami opowiadamy angażujące historie o tych, którzy zmieniają świat. Jednak u podstaw tego, co robimy, od zawsze leżało strategiczne podejście, wykraczające daleko poza tradycyjne relacje z mediami – podsumowuje Magda Mikulska, Partner Ro.

Zmianom wizerunkowym towarzyszy rozszerzenie portfolio usług, powiększone o realizację zintegrowanych kampanii marketingowych – wizerunkowych 360 stopni i działania dla podmiotów z branży WEB3. Nowe usługi są dopełnieniem strategii firmy, która zakłada kompleksowe podejście do projektów komunikacyjnych – od koncepcji, poprzez współpracę z mediami i influencerami/liderami opinii, tworzenie treści, aż do wykorzystania kanałów social media i kampanii digital.

– Na naszych oczach powstają nowe sektory gospodarki, które tworzą cyfrowe produkty i usługi do odbiorców nowej generacji. W obszarach takich jak WEB3 świętym gralem komunikacji pozostają kompetencje w zakresie budowania społeczności, growth hackingu, współpracy z wyspecjalizowanymi liderami opinii, kompleksowego zarządzania doświadczeniem użytkownika oraz retencją użytkowników. Specjalnie z myślą o tym sektorze rynku uruchomiliśmy dedykowane usługi (web3.ro.team). Sięgamy dalej i widzimy więcej – tłumaczy Krystian Cieślak, dyrektor zarządzający agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ro to obecnie 12-osobowy zespół konsultantów odpowiedzialnych za strategie, koncepty kreatywne, działania media i influencer relations, kampanie performance i content marketing oraz kompleksową realizację kampanii komunikacyjnych. Wśród klientów agencji znajdują się takie podmioty jak Sodastream, Student Depot, Booksy, uPacjenta, Infoshare, Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Niantic Inc., twórcy gry PokemonGo.

Agencja na swoim koncie ma szereg nagród branżowych i wyróżnień takich jak Złote Spinacze, Sabre Awards czy A’Design Awards. Regularnie zajmuje również czołowe miejsca w rankingu agencji PR publikowanym przez Media&Marketing Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się