Reprise Media, agencja wyspecjalizowana w precyzyjnym marketingu efektywnościowym, powiększyła zespół o dwóch nowych specjalistów. Do firmy dołączyli Paweł Piekarczyk, który objął stanowisko Senior SEM Specialist oraz Michał Jabłoński, nowy Senior Graphic Designer.
Paweł Piekarczyk ostatnio związany był z Cube Group, a pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w Instytucie Monitorowania Mediów i firmie Quisma (GroupM). Pasjonuje się wyszukiwarką Google, szczególnie w ujęciu performance’owym.
Zobacz również
Michał Jabłoński poprzednio pracował dla domu mediowego Mindshare Polska, gdzie przez ponad 6 lat zajmował się szeroko pojętymi projektami graficznymi. Interesuje się wszelkimi nowinkami technologicznymi, trendami w projektowaniu graficznym, projektowaniem UI i UX, ich funkcjonalnością i użytecznością, w tym aplikacji mobilnych i webowych.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]