Reprise Media, agencja wyspecjalizowana w precyzyjnym marketingu efektywnościowym, powiększyła zespół o dwóch nowych specjalistów. Do firmy dołączyli Paweł Piekarczyk, który objął stanowisko Senior SEM Specialist oraz Michał Jabłoński, nowy Senior Graphic Designer.
Paweł Piekarczyk ostatnio związany był z Cube Group, a pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w Instytucie Monitorowania Mediów i firmie Quisma (GroupM). Pasjonuje się wyszukiwarką Google, szczególnie w ujęciu performance’owym.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Michał Jabłoński poprzednio pracował dla domu mediowego Mindshare Polska, gdzie przez ponad 6 lat zajmował się szeroko pojętymi projektami graficznymi. Interesuje się wszelkimi nowinkami technologicznymi, trendami w projektowaniu graficznym, projektowaniem UI i UX, ich funkcjonalnością i użytecznością, w tym aplikacji mobilnych i webowych.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]