Reprise wygrywa obsługę e-commerce kilkunastu marek Johnson & Johnson

Agencja Reprise zajmie się obsługą e-commerce’ową 17 marek koncernu Johnson & Johnson.
O autorze
0 min czytania 2022-08-16

Koncern Johnson & Johnson zakończył przetarg na obsługę e-commerce’ową 6 marek masowych i 11 farmaceutycznych. Postępowanie wygrała agencja Reprise należąca do grupy Mediabrands. Pierwszymi markami, dla których Reprise będzie prowadzić działania promocyjne są Listerine oraz Neutrogena.

W ramach współpracy agencja Reprise będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i realizację komunikacji e-commerce, w tym m.in. za przygotowanie rekomendacji oraz media planów w zakresie rozwiązań e-commerce, obecności oraz wsparcia mediowego na marketplace’ach (np. Amazon, Allegro, Shopee) oraz u kluczowych retailerów (np. Frisco.pl, e-apteki.pl, drogerie internetowe), realizację kampanii oraz współpracę z agencją kreatywno-kontentową.

Za koordynację działań e-commerce dla marek J&J odpowiada Michał Kwapisz, head of e-commerce w agencji Reprise.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj