Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Resolution wygrywa przetarg na wsparcie mediowe Finea S.A.

Finea S.A. to fintech świadczący usługi mikrofaktoringowe. Nowoczesna platforma online, która pozwala w szybki i prosty sposób uzyskać finansowanie dla firmy.
O autorze
0 min czytania 2020-05-18

– Wybraliśmy Resolution ze względu na spójną, klarowną strategię dojścia do założonego celu oraz szereg technologicznych narzędzi wspierających działania performance – podkreśla Marek Sikorski, dyrektor marketingu Finea. – W dobie kryzysu ekonomicznego wywołanego pandemią COVID-19, musimy pokazać przedsiębiorcom, że istnieje wiele metod finansowania biznesu. Wierzymy w to, że Resolution pomoże nam dotrzeć z tym przekazem do szerokiego grona odbiorców – dodaje Sikorski.

Resolution poprowadzi działania wspierające sprzedaż usług w kanale e-commerce. Do zadań agencji należą kampanie lead generation, działania contentowe oraz SEO. Kampanie performance będą wspierane przez platformę technologiczną OmniConsole.

Resolution ma duże doświadczenie w realizacji kampanii performance dla branży B2B, poparte między innymi Mixx Awards 2019 w kategorii performance marketing.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj