Responsive E-mail Design – 10 wskazówek (infografika)

Jak tworzyć wiadomości e-mail dopasowane do wyświetlacza, dzięki technice Responsive E-mail Design? 10 wskazówek jest adresowanych zarówno do twórców newsletterów, jak i do wszystkich tych, którzy szukają nowych, skutecznych rozwiązań w dziedzinie e-mail marketingu.
O autorze
1 min czytania 2014-02-10

Dlaczego warto stosować Responsive E-mail Design?

Coraz więcej osób sprawdza wiadomości e-mail za pomocą urządzeniach mobilnych. Aktualne dane pokazują, że ponad 20% odbiorców odczytuje wiadomości e-mail na telefonie, jeszcze zanim otworzy je na komputerze. Dla tak licznej grupy warto tworzyć wiadomości, które automatycznie dopasują zawartość i organizację informacji do wielkości urządzenia, na którym są wyświetlane.

Jak Responsive E-mail Design wpływa na skuteczność kampanii?

Odbiorcy wiadomości e-mail bardzo szybko skanują treść wzrokiem. Stosując Responsive E-mail Design, tworzymy newslettery o zrozumiałym przekazie i przejrzystej strukturze. Ułatwiamy w ten sposób naszym odbiorcom dostęp do treści lub produktów, nie zmuszając ich jednocześnie do powiększania poszczególnych bloków produktowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dobra rada dla początkujących?

Przed rozpoczęciem przygody z Responsive E-mail Design warto sprawdzić w statystykach prowadzonych kampanii, ile procent naszych odbiorców korzysta z urządzeń mobilnych. Jeśli chcemy zabezpieczyć się przed ewentualnymi pomyłkami, po zakończeniu pracy, przetestujmy gotowy HTML na różnych nośnikach. Ponadto, po zakończonej wysyłce, analizujmy reakcje naszych odbiorców – pozwoli nam to na ciągłe ulepszanie naszych newsletterów oraz zwiększanie skuteczności kampanii e-mail marketingowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się