Dlaczego warto stosować Responsive E-mail Design?
Coraz więcej osób sprawdza wiadomości e-mail za pomocą urządzeniach mobilnych. Aktualne dane pokazują, że ponad 20% odbiorców odczytuje wiadomości e-mail na telefonie, jeszcze zanim otworzy je na komputerze. Dla tak licznej grupy warto tworzyć wiadomości, które automatycznie dopasują zawartość i organizację informacji do wielkości urządzenia, na którym są wyświetlane.
Zobacz również
Jak Responsive E-mail Design wpływa na skuteczność kampanii?
Odbiorcy wiadomości e-mail bardzo szybko skanują treść wzrokiem. Stosując Responsive E-mail Design, tworzymy newslettery o zrozumiałym przekazie i przejrzystej strukturze. Ułatwiamy w ten sposób naszym odbiorcom dostęp do treści lub produktów, nie zmuszając ich jednocześnie do powiększania poszczególnych bloków produktowych.
Dobra rada dla początkujących?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Przed rozpoczęciem przygody z Responsive E-mail Design warto sprawdzić w statystykach prowadzonych kampanii, ile procent naszych odbiorców korzysta z urządzeń mobilnych. Jeśli chcemy zabezpieczyć się przed ewentualnymi pomyłkami, po zakończeniu pracy, przetestujmy gotowy HTML na różnych nośnikach. Ponadto, po zakończonej wysyłce, analizujmy reakcje naszych odbiorców – pozwoli nam to na ciągłe ulepszanie naszych newsletterów oraz zwiększanie skuteczności kampanii e-mail marketingowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing