…2 agencje.
W czerwcu br. Google wprowadził do swojego programu partnerskiego, nowy tytuł Partnera Google Premium, który mogą uzyskać firmy spełniające najwyższe wymagania certyfikacyjne. Agencje poddawane są specjalnej ocenie, która skutkuje przyznaniem określonej specjalizacji, takiej jak: reklama w sieci wyszukiwania, reklama mobilna, reklama wideo, reklama w sieci reklamowej, reklama w zakupach Google. Ich maksymalna liczba wynosi 5.
Zobacz również
Wśród polskich agencji wyróżnionych tytułem Google Partner Premium (stan na dzień 21 lipca br. na portalu partnerskim) tylko dwie agencje mogą poszczycić się zgromadzeniem wszystkich pięciu specjalizacji. Jest to agencja Result Media i wrocławska Artefakt.
Jak podaje strona Google Partners, specjalizacje umożliwiają wyróżnienie agencji, które uzyskały status Partnera i zademonstrowały zwiększenie wyników oraz rozległą wiedzę z zakresu różnych usług AdWords. Specjalizacje są wyświetlane na profilu danej agencji w wynikach wyszukiwarki partnerów Google oraz widoczne w jej logo partnera. W celu zdobycia każdej z wymienionych specjalizacji, należy spełnić kilka warunków. Kluczowy z nich to odpowiednia jakość prowadzonych działań – czyli bardzo wysoka, zaawansowana wiedza, certyfikacje osobowe oraz wydatki.
Result Media działa na rynku od 2014 r. Zespół agencji to specjaliści z branży marketingu on-line, posiadający wieloletnie doświadczenie w obsłudze internetowych kampanii reklamowych. Spółka skupia ludzi, którzy specjalizują się w SEM/SEO, analityce internetowej, planowaniu mediów, afiliacji i kampaniach sprzedażowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Status Google Partner Premium to nie jedyne wyróżnienie przyznane Result Media w tym roku. W maju agencja została także laureatem Google Partners „Ready to Rock”. Przedstawiciele firmy odebrali statuetkę w trakcie prestiżowej gali w Berlinie. Weryfikacji Result Media jako Partnera Google ze specjalizacjami i certyfikatami osobowymi można dokonać pod linkiem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing