„ResZAmes”: Pizza Hut stworzyła pudełko, które możesz zamienić w CV

 „ResZAmes”: Pizza Hut stworzyła pudełko, które możesz zamienić w CV
„ResZAmes” to akcja sieci Pizza Hut, dzięki której znalezienie pracy w Nowym Jorku ma być łatwiejsze. Wszystko dzięki CV wydrukowanemu na pudełku od pizzy. Bo przecież takiej przekąsce trudno się oprzeć.
O autorze
1 min czytania 2024-09-19

​​75% wysłanych CV nigdy nie zostaje przeczytanych, wynika z badań CareerMinds. Sieć pizzerii Pizza Hut postanowiła walczyć z tą sytuacją i zaprojektowała… pudełko do pizzy, na którym możesz stworzyć CV. Pomysł narodził się z przekonania, że gorąca przekąska w biurze to coś, czemu trudno się oprzeć.

Po kultowym „Moving Box Table”, którego celem było umilanie przeprowadzek, przyszedł czas na połączenie rynku pracy i gastronomii. Na tradycyjnym, dobrze znanym pudełku do pizzy z Pizza Hut wydrukujesz swoje CV, które bez dwóch zdań nie umknie uwadze rekrutera w twojej wymarzonej pracy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „ResZAmes” obejmuje nie tylko drukowanie CV na pudełkach, ale nawet dostarczanie ich do wybranych pracodawców. W ten sposób Pizza Hut chce pomóc tym, którzy szukają pracy w Nowym Jorku. Aby wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą jest właśnie dostarczenie „pizzowego CV” do wybranej firmy, należy odwiedzić stronę internetową ResZAmes i wpisać kod pocztowy biura swojego wymarzonego pracodawcy, aby sprawdzić, czy znajduje się ono na terenie kwalifikującym się do dostaw. Pizza Hut przejrzy następnie zgłoszenia i wybierze 25 zwycięzców, których CV zostaną dostarczone osobiście w spersonalizowanym pudełku na pizzę Pizza Hut ResZAme do wybranych pracodawców.

Zdjęcia: www.reszames.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Moving Box Table”: Pizza Hut stworzyła pudełko do pizzy, które zamienia się w stolik

„Moving Box Table” to pudełko na pizzę, które zmienia się w stolik. Z pomysłem na rynku pojawiła się Pizza Hut, a działanie jest ukłonem w kierunku osób, które cenią sobie komfort (i smak) podczas przeprowadzek.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się