Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Retail Technology Days już w maju

Retail Technology Days 2013 to wydarzenie, podczas którego spotkają się liderzy rynku IT, dostawcy sprzętu i technologii oraz przedstawiciele sieci handlowych na co dzień odpowiedzialni za zakupy i zarządzanie systemami informatycznymi.
O autorze
1 min czytania 2013-04-16

Już stało się tradycją, że konferencja połączona jest z wystawą firm oraz prezentacją najnowszych rozwiązań – co z jednej strony pozwoli dyrektorom IT i przedstawicielom zarządów sieci handlowych zapoznać się z możliwościami, jakie mogą dać odpowiednio dobrane i wdrożone systemy informatyczne, a z drugiej – umożliwi dostawcom oprogramowania, technologii i sprzętu wygodną i skuteczną prezentację zalet proponowanych przez nich produktów i rozwiązań.

Retail Technology Days 2013 to 2 dni konferencji, 6 bloków tematycznych, strefa networking, wystawa firm oraz przyznanie Nagród REvolution – wyróżnienie dla nalepszych produktów i rozwiązań prezentowanych podczas wydarzenia.

Starannie dobrani prelegenci w swoich wystąpieniach skupią się na prezentacji wymiernych korzyści finansowych, jakie mogą odnieść sieci handlowe w różnych obszarach prowadzonego przez nie biznesu, w wyniku wdrożenia rozmaitych rozwiązań technologicznych i sprzętowych. Wśród ciekawych gości pojawią się m.in. Michał Żyliński z Microsoft, który podpowie jak sobie radzić i umiejętnie wykorzystać zalew informacji a także Piotr Krauschar współzałożyciel faceADDICTED i Mobberry, który dostarczy ciekawych informacji na temat mediów społecznościowych i ich faktycznego wpływu na wzrost sprzedaży w realu.

Uczestnicy Retail Technology Days 2013 otrzymają możliwość zapoznania się ze szczegółami proponowanych systemów, rozwiązań i sprzętu podczas wystawy firm towarzyszącej konferencji. Na miejscu przedstawiciele wystawców zaprezentują urządzenia i udzielą wyczerpujących informacji na temat korzyści płynących z zastosowania ich propozycji w działalności sieci handlowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowością tej edycji jest bezpłatny wstęp na część wystawową RetailTech – wystarczy wcześniej wypełnić formularz rejestracji dostępny na tej stronie.

Konferencja Retail Technology Days jest organizowana od 2011 roku. W pierwszej edycji wydarzenia wzięło udział ponad 500 osób, wśród prelegentów pojawili się najwięksi polscy specjaliści z zakresu technologii stosowanych w handlu. Od tego czasu, w konferencjach RetailTech uczestniczyło ponad 1200 osób, wystąpiło ponad 60 prelegentów a swoją ofertę zaprezentowało ponad 50 firm.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się