Świat kawy jest niezwykle dynamiczny, a sposób jej picia zmienił się na przestrzeni lat. Marka NESCAFÉ, jako pionier na rynku kawy rozpuszczalnej, kreator trendów i innowacji, zmienia się, by być jeszcze bardziej atrakcyjną, trafiać w gust konsumentów i angażować ich tak samo dzisiaj jak 75 lat temu. Nowa identyfikacja wizualna marki i komunikacja będą zawierały kilka kluczowych elementów graficznych, które zostały zaprojektowane z myślą o współczesnych wielbicielach kawy.
Nowy image!
Logo NESCAFÉ jest rozpoznawane na całym świecie. Teraz wyróżniają je nowoczesna czcionka i charakterystyczny, czerwony apostrof nad literą E, który będzie jednym ze znaków rozpoznawczych marki.
Zobacz również
Zmienia się również kształt kultowego kubka NESCAFÉ, który obecny jest w wielu domach i biurach, towarzysząc Polakom podczas poranków, chwil relaksu i przerw w pracy. Kubek pozostaje czerwony, natomiast jego uchwyt tworzy charakterystyczny apostrof.
Nowoczesny design opakowań!
Marka, idąc z duchem czasu, unowocześniła design wszystkich opakowań kaw w portfolio NESCAFÉ od porannej NESCAFÉ CLASSIC, przez łagodną NESCAFÉ Sensazione Créme, kolekcję ekskluzywnych kaw NESCAFÉ GOLD oraz NESCAFÉ Espresso po miksy kawowe 3w1 i 2w1. Nowe grafiki wyróżnia atrakcyjna kolorystyka i nowoczesny styl. Dodatkowo najpopularniejsze kawy NESCAFÉ CLASSIC i NESCAFÉ Sensazione Créme pojawiły się w większym formacie – opakowaniu 300g, które jest lekkie, poręczne, łatwe do przechowywania i w atrakcyjnej cenie. Teraz ulubiona kawa wystarczy na dłużej!
Komunikacja jakiej nie było!
Z kubkiem kawy NESACFÉ zaczynamy dzień, spędzamy chwile z rodziną i przyjaciółmi, odpoczywamy przy dobrej książce i ulubionej muzyce – jednym zdaniem – Wszystko zaczyna się z NESCAFÉ! Pod tym hasłem będzie prowadzona nowa komunikacja –emocjonalna, pozytywna i energetyczna. Będzie angażować, zaskakiwać, tworzyć domysły, a czasem zachęcać wprost – Spróbuj mnie!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing