… marketingu internetowego, zilustrowany przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań – „Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data”. Książkę autorstwa Grzegorza Błażewicza wydało Wydawnictwo Naukowe PWN.
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu, a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. To wszystko spowodowało przedefiniowanie roli marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.
Zobacz również
„Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, działającego w obszarze: zbierania i przetwarzania dużej ilości danych na temat użytkowników, dostarczania spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, automatyzacji procesów, usprawnienia komunikacji między działami marketingu i sprzedaży. Bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium wiedzy dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation.
Tytuł jest odpowiedni zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę o Marketing Automation, od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach