Udowodnili tym samym, że ta nowoczesna metoda komunikacji sprawdza się świetnie nie tylko za granicą.
Przygotowanie angażującej kampanii to nie łatwe zadanie niezależnie czy przeprowadzamy ją w online czy mobile. Natężenie komunikatów reklamowych w sieci powoduje, że użytkownicy przestają je dostrzegać i powszechnie zapadają na tzw. ślepotę bannerową. Specjaliści ze Sparc Media znaleźli na to sposób przygotowując wspólną kampanie rich mediową na Facebooku dla aplikacji mobilnej mytaxi i systemu płatności PayPal.
Zobacz również
Zależało nam na tym aby kampania przyciągała uwagę̨ zarówno ze względu na mytaxi jak i PayPal. Chcieliśmy przekonać́ potencjalnych użytkowników, jak cenne udogodnienie wprowadziliśmy zachęcając ich do wypróbowania usługi i oferując 30zł w prezencie. Dzięki zaangażowaniu i profesjonalnej obsłudze kampanii przez Sparc Media udało się nam osiągnąć́ efekty powyżej naszych oczekiwań́. Stworzona kreacja była angażująca, a dzięki precyzyjnemu i na bieżąco optymalizowanemu targetowaniu kampania zrealizowała cel – mówi Krzysztof Chojnacki, Marketing Manager mytaxi.
Przeprowadzonej w kwietniu b.r. kampanii na Facebooku towarzyszył atrakcyjny format wizualny i proste, składające się z trzech kroków, objaśnienie dla internauty jak wykorzystać okazję. Dzięki unikalnej kreacji oraz optymalizowanej kampanii targetowanej, akcja zaangażowała ponad 4 tys. fanów z czego 95% kliknęło, aby dowiedzieć się więcej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Głównym celem kampanii było poinformowanie użytkowników aplikacji mytaxi o wprowadzeniu możliwości dokonywania płatności za przejazd taksówką metodą PayPal. Dodatkowo promowano samą aplikację i zachęcano użytkowników do rejestracji w systemie PayPal, oferując kod na przejazd taksówką o wartości 30zł.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ciągu zaledwie 18 dni emisji udało się dotrzeć aż do 38% osób z grupy docelowej liczącej 744 tys. użytkowników. Kampania rozliczana była metodą CPE – czyli płatność́ za zaangażowanie a nie za wyświetlenie. Zrealizowane zaangażowanie objęło 4 116 fanów, o prawie 3% więcej niż początkowo zakładano. 3 791 użytkowników kliknęło w kreację, aby dowiedzieć się więcej o usłudze lub pobrać promocyjny kupon. W wyniku kampanii profil aplikacji mytaxi na Facebooku polubiło 325 użytkowników. Średnia konwersja wyniosła 7,94%, z czego wśród użytkowników iOS wyniosła ona aż 11,76%. Odbiorcy kampanii poświęcili jej średnio 31s, czyli o około 3 sekundy więcej niż wynosi średnia dla tego typu kreacji.