Aktualnie dostępne są m.in. nowoczesne formaty Reveal, Expand Banner, Interstitial, Flip Interstitial oraz Slideshow, które pozwalają w pełni zaangażować użytkownika. Dzięki nim możliwa jest prezentacja dużej ilości treści za pomocą m.in. materiałów wideo czy pokazów slajdów, a tym samym – uatrakcyjnienie i wyeksponowanie przekazu reklamowego.
Atutem AdTotal jest nowoczesny AdSerwer, który umożliwia precyzyjne dotarcie do grupy docelowej. – Możemy targetować reklamy nie tylko geograficznie, w największych miastach nawet do konkretnych dzielnic, ale także po operatorze, modelu telefonu, systemie operacyjnym i jego konkretnych wersjach – mówi Marek Rolf, Kierownik Działu Sprzedaży w AdTotal. – Co więcej, formaty rich mediowe sprzedajemy również w modelu CPM, oprócz stosowanego przez inne podmioty rozwiązania modelu Flat Fee. Pozwala to na elastyczne planowanie kampanii w ramach dostępnego budżetu – dodaje.
Zobacz również
Wirtualna Polska jest liderem obszaru mobilnego wśród polskich portali. Od wielu miesięcy jej serwisy notują najwięcej odsłon mobilnych w polskim internecie – w lipcu ponad 117 mln, ponad 30 mln więcej niż witryny drugiego w zestawieniu Onetu (za: Megapanel, lipiec 2012). WP.PL udostępniła też 20 aplikacji na cztery popularne systemy operacyjne – w tym Android oraz iOS. Zostały one pobrane łącznie już ponad milion razy, a współczynnik ich pozostawień wynosi ponad 50 proc.
Dzięki AdTotal możliwe jest emitowanie reklamy rich media w mobilnej wersji portalu WP.PL oraz w aplikacjach mobilnych należących do Wirtualnej Polski. Trwają również testy kampanii rich mediowych u innych wydawców mobilnych będących w sieci AdTotal.
– Serwisy mobilne, choć wciąż mogą być postrzegane, jako awangarda w komunikacji, coraz częściej pojawiają się w media planach. To naturalna kolej rzeczy. Mobile zdobywa sukcesywnie rynek, analogicznie, jak kilka lat temu robił to tradycyjny internet – mówi Olga Gładka, Senior Account Manager w AdTotal.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
AdTotal dla Play
AdTotal przeprowadził już kampanię reklamową z wykorzystaniem formatów rich media w mobile’u, która została przygotowana dla sieci Play. Na potrzeby akcji promocyjnej opracowano 4 wersje banera (w tym jeden targetowany do osób, które mają już iPhone’a). Dzięki wykorzystaniu rozwijanego formatu Reveal, użytkownicy mogli: wykonywać połączenia na infolinie, wysłać SMS z prośbą o kontakt oraz obejrzeć funkcję iPhona 4S oraz spot reklamowy. – Cieszy nas fakt, że operatorzy komórkowi, którzy w dużym stopniu stymulują rynek wprowadzając nowoczesne i zawansowane urządzenia mobilne do swoich ofert, sięgają po niestandardowe rozwiązania w kampaniach reklamowych, wykorzystując przy tym potencjał WP.PL, niekwestowanego lidera rynku mobilnego wśród polskich portali – mówi Michał Ochnio, Specjalista ds. Reklamy Mobilnej, odpowiedzialny za rozwój rozwiązań mobile w ofercie AdTotal.
Słuchaj podcastu NowyMarketing