Ricola wystartowała z kampanią TV

W styczniu br. wystartowała kampania marki Ricola, promująca ziołowe cukierki odświeżające dla głosu i gardła bez zawartości cukru.
O autorze
0 min czytania 2020-01-08

Po grudniowej przerwie, producent szwajcarskich cukierków ziołowych Ricola powrócił z kampanią TV. Marka kontynuuje komunikację opartą na platformie Wish you well/ Życzymy Ci tego co najlepsze, która kultywuje szeroko rozumiany i bardzo ważny dla dzisiejszych konsumentów element WELLBEINGU. Ricola wspiera życie oraz dbanie o siebie w zgodzie i harmonii z naturą, dzięki dobroczynnej mocy szwajcarskich ziół oraz ich działaniu odświeżającym dla ust i gardła.

W ramach kampanii zaplanowane są działania w TV (spot 15” emitowany będzie na TVN, Polsacie, pakietach stacji tematycznych Premium TV, Polsatu tematycznego). Kampania będzie trwała do 29 lutego br.

Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj