Dawtona, jeden z największych polskich producentów przetworów owocowo-warzywnych, ponownie nawiązuje współpracę z Group One. Po 2 latach przerwy firma zdecydowała się wydać swój budżet na TV i digital w RL Media. Współpraca dotyczy nie tylko marki Dawtona, ale też i brandu Drugie Śniadanie, w którego portfolio znajdują się obecnie zdrowe przekąski w postaci musów owocowych.
– Przeniesienie budżetu mediowego do RL Media bez przetargu świadczy o zaufaniu, jakim darzy nas klient i pozytywnych doświadczeniach z naszej poprzedniej współpracy. Kompetencje end-to-end, które dostarczamy jako jeden team RL Media i Group One zostały docenione. Warto dodać, że Dawtona powierzyła nam kluczowe kanały komunikacji takie jak telewizja i digital – mówi Iga Wachowicz, new business & communication director w Group One.
Zobacz również
RL Media to agencja mediowa powołana w 2017 roku przez Group One i Roberta Lewandowskiego. Początkowo spółka była dedykowana do obsługi projektów skupionych wokół biznesowej działalności piłkarza i jego żony. Obecnie w portfolio klientów RL Media znajdują się takie marki jak GO Sport, Food by Ann, Phlov, Supermenu, czy Meble Wójcik.
Współpraca RL Media i Dawtony rozpoczęła się z początkiem maja. Umowa została podpisana na dwa lata.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]