Do kampanii został wybrany nośnik zlokalizowany w samym centrum Warszawy. Jest to jeden z najlepszych pod względem jakości i lokalizacji ekranów LED w Polsce. W emitowanym spocie, stacja promuje akcję grania przez całą dobę, w okresie bożonarodzeniowym utworów świątecznych.
Celem wykorzystania ekranu LED, którego widownię w ciągu dnia szacuje się na blisko 300 000 osób, jest wsparcie akcji i dotarcie z informacją o świątecznej playliście radia do szerszego grona mieszkańców Warszawy.
Zobacz również
– Nośniki digital OOH coraz bardziej przebijają się do świadomości odbiorców i stają się doskonałym uzupełnieniem tradycyjnych mediów. Uważamy, że ekran w Warszawie, który wybraliśmy do promocji naszej świątecznej akcji doskonale sprawdzi się w tej roli, szczególnie w okresie przedświątecznym.– mówi Grzegorz Sawicki, Media Manager w Grupie RMF.
Kampania potrwa dwa tygodnie i jest realizowana we współpracy z firmą MyLED.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing