Playbook NM!

Playbook NM!

Playbook NM!

Prowadzisz akcje z influencerami? Dołącz do gry i podziel się wskazówkami oraz przykładami ciekawych działań.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

RMF Classic ze świąteczną kampanią DOOH

Stacja RMF Classic rozpoczęła świąteczną kampanię digital OOH, realizowaną pod hasłem "RMF Classic najpiękniejsza muzyka na Święta".
O autorze
1 min czytania 2015-12-14

Do kampanii został wybrany nośnik zlokalizowany w samym centrum Warszawy. Jest to jeden z najlepszych pod względem jakości i lokalizacji ekranów LED w Polsce. W emitowanym spocie, stacja promuje akcję grania przez całą dobę, w okresie bożonarodzeniowym utworów świątecznych.

Celem wykorzystania ekranu LED, którego widownię w ciągu dnia szacuje się na blisko 300 000 osób, jest wsparcie akcji i dotarcie z informacją o świątecznej playliście radia do szerszego grona mieszkańców Warszawy.

– Nośniki digital OOH coraz bardziej przebijają się do świadomości odbiorców i stają się doskonałym uzupełnieniem tradycyjnych mediów. Uważamy, że ekran w Warszawie, który wybraliśmy do promocji naszej świątecznej akcji doskonale sprawdzi się w tej roli, szczególnie w okresie przedświątecznym.– mówi Grzegorz Sawicki, Media Manager w Grupie RMF.

Kampania potrwa dwa tygodnie i jest realizowana we współpracy z firmą MyLED.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing