Za koordynację i realizację cyklu czterech eventów promujących Nowego Stralisa, a także za przygotowanie wszystkich kreacji i narzędzi komunikacji odpowiadała agencja marketingu zintegrowanego Plej.
Premiery Iveco Stralis odbyły się w czterech miastach Polski. Wrocławianie mieli okazję obejrzeć ten wyjątkowy pojazd 29 listopada w sali balowej Zamku Topacz. Łódź gościła markę Iveco 6 grudnia w hotelu DoubleTree by Hilton, a dwa dni później Iveco Stralis został zaprezentowany w Starym Maneżu w Gdańsku. Cykl imprez zakończyła prezentacja ciągnika w stolicy, która odbyła się 9 grudnia w Digital Knowledge Village.
Zobacz również
Adresatami wydarzeń byli kluczowi klienci firmy Iveco Poland. Eventy miały uroczysty charakter, który podkreślał wagę tych imprez. Najważniejszym punktem wydarzenia były oczywiście ciągniki Iveco Stralis, ale dla gości przygotowano również dodatkowe atrakcje, m.in. profesjonalne pokazy barmańskie w wykonaniu barmanek z grupy ShowBar.
Zespół Plej odpowiadał za przygotowanie koncepcji road show Iveco Stralis, wybór miejsc,w których odbyły się eventy, przygotowanie pojazdów do zaprezentowania ich publiczności, a także za wszystkie działania realizacyjne. Koordynatorem projektu z ramienia Plej była Małgorzata Trepka.
Agencja, na potrzeby kampanii launchingowej Nowego Stralisa, przygotowała również wszystkie kreacje i narzędzia komunikacji: strony produktowe, kampanie displayowe,e-mailingi, adaptacje reklam prasowych, oklejenia pojazdów promocyjnych, a także materiały BTL do salonów oraz na potrzeby organizowanych przez markę wydarzeń specjalnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Plej pracuje dla Iveco Poland od lipca br. na podstawie stałej umowy o współpracy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing