Rób to, co lubisz – agencja pracy Gi Group wystartowała z nową kampanią wizerunkową w digitalu

Gi Group, międzynarodowa agencja pracy i doradztwa personalnego, rozpoczyna kampanię wizerunkową adresowaną do osób szukających zatrudnienia i do pracodawców. Kampania obejmuje swoim zasięgiem digital i media społecznościowe.
O autorze
1 min czytania 2022-06-21

Startująca kampania będzie realizowana do końca czerwca br. Jest skierowana równolegle do dwóch grup docelowych – pracowników niższego szczebla szukających zatrudnienia (B2C) oraz firm, które potrzebują wsparcia agencji pracy w zakresie rekrutacji, zatrudnienia lub outsourcingu kadry (B2B). Jej celem jest zwiększenie świadomości usług Gi Group, która pomaga kandydatom znaleźć satysfakcjonujące zajęcie, a firmom – pracowników, w tym na najbardziej poszukiwane i „deficytowe” stanowiska, w ramach pracy stałej, tymczasowej lub outsourcingu.

– Przygotowując kampanię wykorzystaliśmy wyniki naszego najnowszego badania – „Barometru Rynku Pracy”, które wskazywały na coraz większą świadomość Polaków w obszarze zawodowym – w większym stopniu niż kiedyś chcą wykorzystać kompetencje, są otwarci na zmiany, w tym przebranżowienie się. To efekt coraz silniej zaznaczających się trendów na rynku pracy, ale też zmienności koniunktury, która ma olbrzymi wpływ na obszar zatrudnienia – wyjaśnia Kamil Jankowski, dyrektor marketingu Gi Group w Polsce.

Na potrzeby kampanii B2C zostały przygotowane trzy spoty prezentujące różne sposoby prowadzące do znalezienia bądź zmiany pracy – istotne są predyspozycje, ale też wykorzystanie zainteresowań, pasji lub marzeń z dzieciństwa. Kreacje ilustrują przykładowe obszary, w jakich Gi Group jako agencja rekrutacyjna pomaga znaleźć zatrudnienie.

– W ramach kampanii działania adresujemy równolegle do biznesu, wzmacniając świadomość marki i prezentując kompleksowość naszych usług. Jak wynika z naszych badań, z problemami w rekrutacji boryka się obecnie ponad 40 proc. firm w Polsce. Pracodawcy poszukują przede wszystkim kadry niższego szczebla i specjalistów o określonych kwalifikacjach. Wyspecjalizowane agencje są więc ważnym partnerem firm w pozyskiwaniu oraz zarządzaniu pracownikami w ramach usług outsourcingu – komentuje Kamil Jankowski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania będzie realizowana w social media, programmatic, Google Ads i YouTube. Obejmie także mailingi oraz działania content marketingowe na portalach biznesowych.

– Planując kampanię zdecydowaliśmy się na jej realizację w digitalu. To najskuteczniejszy dla nas sposób dotarcia zarówno do naszych kandydatów, jak i pracodawców, zapewniający precyzyjne targetowanie, interakcję, elastyczność i bieżący monitoring wyników – dodaje Kamil Jankowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach kampanii powstały również kreacje w języku ukraińskim, które promują wybrane oferty pracy kierowane do obywateli Ukrainy. Spoty zostały przygotowane nie tylko na potrzeby polskiego rynku, ale także innych krajów, w których działa Gi Group, jak Włochy, Hiszpania, Francja. Będą emitowane w nieco innych odsłonach, z uwzględnieniem specyfiki danego rynku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Działania są prowadzone przez agencję Cube Group, która na stałe obsługuje Gi Group w Polsce.