Publikacja filmu z udziałem sportowca rozpoczyna kampanię promującą markę Beef Master, jej produkty oraz konsumpcję mięsa wołowego w Polsce. Działania promocyjne będą prowadzone w internecie na serwisie YouTube oraz na Facebooku – zarówno na profilach marki oraz oficjalnych profilach Roberta Burneiki.
Kreacja video miała na celu wykorzystanie i wyeksponowanie aspektów wizerunku Roberta Burneiki, z którymi jest powszechnie kojarzony – czyli siła, moc, wytrwałość, spontaniczność i poczucie humoru. Sam plan zdjęciowy trwał 4 dni.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W tym czasie nakręcono 8 filmów z udziałem sportowca: 4 reklamowe oraz 4 kulinarne, w których Robert Burneika wraz z Szefem Kuchni i Kapitanem Polskiej Reprezentacji Kucharzy – Grzegorzem Cieleckim – prezentuje różne przepisy na dania z wołowiny Beef Master. W przyszłości zostanie opublikowanych jeszcze 18 filmów kulinarnych, po części z udziałem Roberta Burneiki.
Zarówno video reklamowe, jak i o te tematyce kulinarnej będą rozpowszechniane w formie virali oraz publikowane w serwisie YouTube i na portalu Facebook – w kanałach marki i oficjalnych profilach sportowca. Działania promocyjne skorelowane są w czasie z wejściem produktów marki Beef Master do sklepów w całej Polsce. Informacje o kolejnych akcjach marketingowych można znaleźć m.in. na stronie Beef Mastera na Facebooku: www.facebook.com/beefmasterpl
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za produkcję oraz kreację kampanii Beef Master odpowiedzialne są agencje CMedia oraz SIMPLY.
Słuchaj podcastu NowyMarketing