Fot. (od lewej: Łukasz Żuławski i Robert Kubicki)
Robert Kubicki z reklamą związany jest od ponad 12 lat. Przez 4 lata pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w FCB Warsaw (dawniej DraftFCB+AdFabrika). Doświadczenie zdobywał agencjach TBWA i McCann Worldgroup, a także jako asystent reżysera w teatrach dramatycznych i operze.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Łukasz Żuławski to doświadczony designer i art director. Zarówno w Leo Burnett, jak i w GPD pełnił funkcję art directora.