W ciągu ostatnich dwóch lat pracował w domach mediowych MediaCom Warszawa oraz Carat Polska. Wcześniej przez ponad siedem lat był związany ze Starcomem. Karierę w branży marketingowej rozpoczynał dziesięć lat temu w domu mediowym Media Direction. Dotychczas zajmował się komunikacją marketingową firm z branż: FMCG (Coca-Cola Poland Services, Mondelez Polska, Kompania Piwowarska, PepsiCo), modowej (H&M), paliwowej (Shell), finansowej (4LifeDirect) i telekomunikacyjnej (Vectra Media). Jest absolwentem wydziału zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie pasjonuje się fotografią i podróżami.
Robert Ploch wrócił do Starcomu na stanowisko Communications Managera
Robert Ploch po dwóch latach wrócił do agencji Starcom Polska. Objął stanowisko Communications Managera w zespole zajmującym się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla firmy Samsung Polska.
O autorze
0 min czytania
2016-07-28