Robert Stolarczyk na stanowisku Prezesa Zarządu PromoTraffic

Robert Stolarczyk objął stanowisko Prezesa Zarządu agencji marketingu internetowego PromoTraffic. Jego awans jest następstwem dobrze realizowanej strategii rozwoju spółki, którą 3 lata kierował jako Brand Manager.
O autorze
1 min czytania 2015-06-01

Decyzję o zmianach na kluczowym stanowisku podjął Ryszard Chmura, dotychczasowy Prezes PromoTraffic i właściciel PromoHolding, który skupi się teraz na nowych perspektywach rozwoju całej firmy.

Robert Stolarczyk od początku swojej kariery zajmuje się tematyką marketingu internetowego z naciskiem na wyszukiwarkę Google. Zarządzana przez niego spółka PromoTraffic specjalizuje się w skutecznym generowaniu ruchu na stronach internetowych, działaniach SEO, SEM i analityce internetowej w postaci testów A/B czy map kliknięć. W swoim portfolio ma kilkaset kampanii o zasięgu krajowym i międzynarodowym m.in. dla Bioderma, Comarch, InPost, Kic InnoEnergy, Grupy Zico, BMW czy Mercedes. We współpracy stawia na maksymalizację ROI i osiąganie wymiernych celów biznesowych klientów.

Robert Stolarczyk to certyfikowany specjalista Google oraz przedsiębiorca z kilkuletnim doświadczeniem w branży, dzieli się swoją wiedzą jako prelegent wielu konferencji i warsztatów jak BOSS Festival czy E-biznes festiwal. Prowadzi także gościnne wykłady na studiach podyplomowych Marketing Internetowy na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. W ciągu ostatnich 3 lat rozwinął spółkę podwajając jej sprzedaż i przychody każdego roku.

Awans Roberta Stolarczyka zbiegł się w czasie z awansem na stanowisko Prezesa Zarządu Grzegorza Gracza, który stoi na czele PromoAgency – siostrzanej spółki PromoTraffic.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiany na kluczowych stanowiskach w PromoHolding są następstwem podjętej przez Ryszarda Chmurę strategii rozwoju i umacniają pozycję spółek wyspecjalizowanych w różnych obszarach branży marketingowej, takich jak reklama, interactive, SEO/SEM, druk offsetowy czy eventy. Wysoką jakość usług i skuteczność kampanii gwarantuje nowatorska struktura oparta na sprawdzonym modelu zarządzania, wzorem największych i najlepszych przedsiębiorstw giełdowych. Tylko w ciągu ostatniego roku PromoHolding zwiększył swoje zyski o 100%.

Słuchaj podcastu NowyMarketing