Natomiast jego głównym bohaterem – robot przemysłowy, który będzie gotował używając do tego produktów dostępnych na co dzień w Lidlu. Pierwsze efekty tego kuchennego „robo-przewrotu” będzie można zobaczyć już podczas targów Arena Design 2013, które będą miały miejsce w Poznaniu, w dniach 5 – 8 marca.
Jedzenie to wyznacznik stylu życia, który nie pozostaje obojętny na modę i dla wielu jest sztuką. Świat zmienia się nieustannie, a zmianom tym podlegają także kulinaria i nasze nawyki żywieniowe. Studenci drugiego roku School of Form na specjalności Industrial Design, zainspirowani tymi zmianami oraz zaciekawieni kierunkiem w jakim zmierza dzisiejszy świat żywienia i konsumpcji rozpoczęli projekt ”Let’s cook the future”. Temu innowacyjnemu przedsięwzięciu patronuje Lidl, który zapewnia m.in. produkty, z których robot przygotuje 5 dań – od przystawki po deser.
Zobacz również
– Chcemy być częścią tego innowacyjnego projektu, który otwiera drzwi do kuchni przyszłości. To niestandardowy projekt edukacyjny, wykorzystujący dwie różne nauki, a jednocześnie obejmujący branżę, w której działamy. Z przyjemnością wspieramy tę fascynującą inicjatywę, stajemy się jej częścią i… jesteśmy ciekawi efektów prac tego nieco innego szefa kuchni – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl.
Obecnie trwają prace nad programowaniem robota przemysłowego, który ma wykonywać podstawowe czynności kuchenne. Projekt ma na celu nie tylko rozwój znajomości robotyki lecz także łączenie świata nowych technologii z kulinariami.
Czy „robo – kuchnia” może być smaczna i z polotem? By się przekonać, zapraszamy na poznańskie targi Arena Design 2013 na stanowisko School of Form – pierwszego dnia targów – 5 marca o godzinie 12.00 odbędzie się specjalny pokaz dla mediów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Natomiast kolejne odsłony „robo-kuchni” studenci zaprezentują w kwietniu podczas targów Salone Internazionale de Mobile w Mediolanie, a finał projektu odbędzie się w sierpniu podczas festiwalu filmowego „Transatlantyk” w Poznaniu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing