Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Roche Diabetes Care Polska ruszyło z kampania „Ogarnij cukrzycę!”

Roche Diabetes Care Polska wprowadza na rynek nowy produkt wspomagający leczenie cukrzycy: glukometr Accu-Chek® Instant połączony z aplikacją mySugr w wersji PRO. Działaniom towarzyszy kampania „Ogarnij cukrzycę!”.
O autorze
1 min czytania 2018-10-23

Nowoczesny glukometr połączony bezprzewodowo z popularną aplikacją rekomendowany jest cukrzykom leczonym insuliną i znacznie ułatwia im życie z chorobą. Aplikacja mySugr to praktyczny tropiciel cukrzycy w smarfonie. Rozbudowane funkcje aplikacji (takie jak kalkulator bolusa, intuicyjne wykresy o postępach, czytelne raporty, możliwość dodawania zdjęć pomagają i wiele innych) pomagają w zarządzaniu cukrzycą. Produkt skierowany jest do przedstawicieli pokolenia milenialsów.

Prace nad wprowadzeniem produktu poprzedzał etap przygotowania kompleksowej analizy potencjalnych grup docelowych wraz ze strategią komunikacji oraz strategią narzędziową. Komunikację oparto na swobodzie życia i kontroli nad cukrzycą, komunikując kampanię claimem „Ogarnij cukrzycę!”. Na jej potrzeby powstał spot digital, strona internetowa www.ogarnijcukrzyce.pl, animowany tutorial dla lekarzy i pacjentów, materiały BTL, przeprowadzono także działania digital oraz komunikację w kanałach social media (Facebook, Instagram, YouTube).


Za strategię, kreację i produkcję kampanii oraz materiałów wsparcia sprzedaży odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj