Rock Radio gra dla Rak’n’Rolla

W czwartek, 14 czerwca br. rozpocznie się mundialowa akcja Rock Radia pod hasłem "Rock Radio gra dla Rak'n'Rolla", w której stacja będzie zbierać pieniądze "na cycki, nowe fryzury i dragi".
O autorze
1 min czytania 2018-06-11

W czasie piłkarskich mistrzostw świata goście rozgłośni będą składać autografy na mundialowej piłce, która trafi na aukcję charytatywną. Zebrane w ten sposób środki wesprą działania Fundacji Rak’n’Roll na rzecz osób z chorobą nowotworową.

Przez cały czas trwania mundialu Rock Radio będzie gościło na antenie znane postacie ze świata kultury i sportu, które będą próbowały przewidzieć wynik piłkarskich rozgrywek oraz podejmą wyzwanie żonglowania mundialową piłką. Każdy z gości złoży na podbijanej futbolówce swój autograf. Tuż po finale mundialu piłka z podpisami wszystkich gości trafi na aukcję charytatywną w serwisie charytatywni.allegro.pl – licytacja potrwa do początku sierpnia br. Wszystkie środki z aukcji trafią na konto Fundacji Rak’n’Roll, która zmienia schematy myślenia i mówienia o raku, przełamuje tabu związane z tą chorobą, a także prowadzi działania mające na celu poprawę jakości życia chorych.

Gości, którzy wezmą udział w akcji Rock Radia, będzie można usłyszeć na antenie stacji oraz zobaczyć i usłyszeć na profilu Rock Radia na Facebooku i YouTube, a także na profilu Fundacji Rak’n’Roll na Instagramie.

To kolejne działania Rock Radia, które wspiera różne organizacje pozarządowe i cele charytatywne.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 

W Walentynki okazujemy miłość na różne sposoby. Fundacja Rak’n’Roll też poruszyła w mediach społecznościowych kwestie miłości z pięknym hasłem „Nie ma miłości bez procentów”. Dlaczego tak?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania w 2018 roku przekonywała do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim opowiadała o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. Spot był odsłoną kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” przypominającej, że Fundacja aby działać potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Potrzebuje 1% podatku, który pomaga jej podopiecznym przejść przez raka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się