RocketJobs.pl podbija kosmos ucząc jak pisać SPOKO CV

Dla RocketJobs.pl - najbardziej kosmicznego portalu pracy w Polsce hasło SKY IS THE LIMIT nie jest już tylko sloganem. Jobboard, znany ze swoich niestandardowych działań marketingowych, wysłał CV swojej społeczności rakietą w… kosmos!
O autorze
1 min czytania 2023-10-13

Aktywacja rozpoczęła cykl contentowy w mediach społecznościowych pod hasłem “SPOKO CV biletem do kosmicznej kariery”.

We wtorek 10 października w godzinach przedpołudniowych obiekt Perun, największa suborbitalna rakieta w historii Polski, wystartowała z Centralnego Poligonu Sił powietrznych w Ustce w kierunku kosmosu. Na jej pokładzie znajdowało się specjalnie przygotowane CV społeczności portalu pracy* przyszłości RocketJobs.pl. Nietuzinkowa akcja zaskoczyła fanów marki i wzbudziła zainteresowanie w branży.

Skąd pomysł na aktywację?

Co dzień przez jobboard wysyłane są setki CV, ale nie wszystkie spełniają standardy pracodawców. Poprzez akcję marka, słynąca ze swoich działań edukacyjnych dla kandydatów i rekruterów, chce zwrócić uwagę na kluczową rolę dobrze przygotowanego CV, które jest przepustką do udanej kariery. Symboliczny lot w kosmos rozpoczął cykl contentowy oparty o serię animacji wyjaśniających zasady pisania CV. Tutoriale omawiające m.in. kwestie doboru danych osobowych, właściwej prezentacji swoich umiejętności czy nietypowych sposobów wyróżnienia się, można zobaczyć na kanale YouTube i w social mediach marki.

Aktywacja spójnie nawiązuje do brandingu marki, który opiera się na symbolu rakiety oraz głównej misji brandu jaką jest empowerment – dodawanie wiary we własne możliwości kandydatom i pracownikom. Wysyłając CV swojej społeczności w kosmos marka metaforycznie chce pokazać, że w rozwoju zawodowym nie ma granic i zachęcić swoich użytkowników, by odważnie zabiegali o swoją satysfakcję zawodową. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W RocketJobs.pl wierzymy, że każde CV ma nieskończony potencjał, niczym przestrzeń kosmiczna. Wystarczy odpowiednio przedstawić swoje umiejętności. Wysłanie CV naszej społeczności w kosmos to nasz sposób na to, by dodać odwagi kandydatom. Chcemy, żeby każdy white collar w Polsce uwierzył w swoje możliwości i wiedział, że dla jego talentów nie ma granic – mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Producentem rakiety jest firma SpaceForest specjalizująca się w hybrydowych silnikach rakietowych opartych na ekologicznych materiałach pędnych. Perun to jednostopniowa rakieta nośna wykorzystywana do suborbitalnych lotów kosmicznych, zaprojektowana w celu zapewnienia wysokiej wydajności przy niskich kosztach eksploatacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się