Aktywacja rozpoczęła cykl contentowy w mediach społecznościowych pod hasłem “SPOKO CV biletem do kosmicznej kariery”.
We wtorek 10 października w godzinach przedpołudniowych obiekt Perun, największa suborbitalna rakieta w historii Polski, wystartowała z Centralnego Poligonu Sił powietrznych w Ustce w kierunku kosmosu. Na jej pokładzie znajdowało się specjalnie przygotowane CV społeczności portalu pracy* przyszłości RocketJobs.pl. Nietuzinkowa akcja zaskoczyła fanów marki i wzbudziła zainteresowanie w branży.
Zobacz również
Skąd pomysł na aktywację?
Co dzień przez jobboard wysyłane są setki CV, ale nie wszystkie spełniają standardy pracodawców. Poprzez akcję marka, słynąca ze swoich działań edukacyjnych dla kandydatów i rekruterów, chce zwrócić uwagę na kluczową rolę dobrze przygotowanego CV, które jest przepustką do udanej kariery. Symboliczny lot w kosmos rozpoczął cykl contentowy oparty o serię animacji wyjaśniających zasady pisania CV. Tutoriale omawiające m.in. kwestie doboru danych osobowych, właściwej prezentacji swoich umiejętności czy nietypowych sposobów wyróżnienia się, można zobaczyć na kanale YouTube i w social mediach marki.
Aktywacja spójnie nawiązuje do brandingu marki, który opiera się na symbolu rakiety oraz głównej misji brandu jaką jest empowerment – dodawanie wiary we własne możliwości kandydatom i pracownikom. Wysyłając CV swojej społeczności w kosmos marka metaforycznie chce pokazać, że w rozwoju zawodowym nie ma granic i zachęcić swoich użytkowników, by odważnie zabiegali o swoją satysfakcję zawodową.
– W RocketJobs.pl wierzymy, że każde CV ma nieskończony potencjał, niczym przestrzeń kosmiczna. Wystarczy odpowiednio przedstawić swoje umiejętności. Wysłanie CV naszej społeczności w kosmos to nasz sposób na to, by dodać odwagi kandydatom. Chcemy, żeby każdy white collar w Polsce uwierzył w swoje możliwości i wiedział, że dla jego talentów nie ma granic – mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Producentem rakiety jest firma SpaceForest specjalizująca się w hybrydowych silnikach rakietowych opartych na ekologicznych materiałach pędnych. Perun to jednostopniowa rakieta nośna wykorzystywana do suborbitalnych lotów kosmicznych, zaprojektowana w celu zapewnienia wysokiej wydajności przy niskich kosztach eksploatacji.