Rodrigo był wymieniany w zestawieniu Top 20 Creative Directors w magazynie Campaign, 2014, oraz Top Digital Player w Brazylii (Meio & Mensagem, 2008). Do R/GA dołączył na początku 2013 r., gdzie jako Global Creative Director pracuje dla marki Beats By Dr Dre. W ramach tej współpracy powstały takie kampanie jak Beats Pills, Hear What You Want oraz The Game Before The Game. Rodrigo zaczynał karierę w Sao Paulo jako designer, developer i skateboarder. Jego pierwszą firmą było pionierskie studio produkcyjne Loo/SP – działające w obszarze mediów cyfrowych. Przed dołączeniem do R/GA Rod był współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym w Mill Digital, gdzie zdobył szereg międzynarodowych nagród m.in. 4 Grand Prix i nominacje do Digital Agency of The Year in 2012 przyznawaną przez BIMA. Wcześniej pracował jako dyrektor kreatywny w agencji AKQA, gdzie stworzył platformy komunikacyjne: NikeFootball, Nike Supersonic oraz kampanię „Nike Write The Future”.
Konkurs składający się z 12 kategorii skierowany jest do agencji ATL, BTL, PR, eventowych, marketingowych i interaktywnych, domów mediowych, studiów designerskich, graficznych i filmowych, agencji fotograficznych, domów produkcyjnych, studiów dźwiękowych oraz twórców działających samodzielnie w szeroko pojętej branży reklamowej.
Zobacz również
Konkurs KTR organizowany jest przez Klub Twórców Reklamy oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Zgłoszenia przyjmowane są do 18 marca 2016 roku. Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się podczas uroczystej gali 24 maja 2016 roku.
Więcej informacji o kategoriach oraz konkursie KTR znajduje się na stronie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing