ROI Camp to wrocławska inicjatywa barcampowa, skupiająca się na tematyce efektywnego marketingu w kanałach elektronicznych. Jego misją jest stworzenie miejsca transferu wiedzy, wymiany doświadczeń i praktycznych rozwiązań z zakresu skutecznego marketingu internetowego.
23.04 o 17-tej w trakcie pierwszego spotkania Marcin Cichoń z Ideacto opowie „O projektowaniu słów kilka, czyli jak optymalizować serwisy aby wzmacniać ROI”, Mateusz Miernikowski z Konceptiki przedstawi „Jak sprzedawać na Facebooku?”. Marcin Deręgowski z Artefakt przedstawi prezentację nt. „Nie ma sprawdzonych rozwiązań – O sprzężeniu zwrotnym w e-marketingu i podążaniu własną drogą”.
Zobacz również
Organizatorzy zapowiadają, że na kolejnych spotkaniach będzie mowa o:
- faktycznych kosztach i efektach z budowaniu ruchu płatnego (SEM) i organicznego (SEO),
- zaawansowanej analityce stron i ruchu, która przekłada się na wzrost konwersji,
- usability i user experience w tworzeniu serwisów e-commerce,
- e-mail marketingu, kampaniach newsletterowych, tworzeniu i zarządzaniu bazami
- sprzedaży i kampaniach marketingowych w modelu rozliczeniowym CPL/CPS,
- kampaniach sprzedażowych z wykorzystaniem social media,
- o tworzeniu procesów marketing automation i efektywnym zarządzaniu nimi,
- remarketingu, kampaniach displayowych z wykorzystaniem platform RTB.
ROI Camp jest skierowany dla osób:
- zajmujących się e-marketingiem zawodowo,
- działających w szeroko pojętym handlu elektronicznym,
- zainteresowanych poszerzeniem wiedzy z zakresu marketingu i efektywnej sprzedaży w internecie,
- chcących w przyszłości pracować w marketingu internetowym i e-commerce.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. Szczegóły w naszym kalendarzu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing