Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Rok 2014 w Social Media – raport

IRCenter.com wraz z SentiOne postanowiły sprawdzić, które portale społecznościowe będą najpopularniejsze w tym roku? Które media społecznościowe przyciągną kobiety w 2014?
O autorze
0 min czytania 2014-04-10

Kto bloguje, a kto komentuje? Gdzie wymieniać opinie będą mężczyźni? Które media mają potencjał, a które stają się coraz mnie popularne? Gdzie internauci publikują najwięcej treści?