Prologis ułatwia korzystanie transportu publicznego – buduje przystanki autobusowe w pobliżu parków i stacje ładowania samochodów elektrycznych. Zachęca także do dojazdów do pracy rowerem – stawia wiaty dla rowerów czy stacje ich naprawy. Dlatego też pracownicy pięciu parków logistycznych Prologis zostali zaproszeni do udziału w akcji „Rowerowe SPA – czyli letni serwis rowerowy.
Każdy z pracowników mógł zostawić jednoślad profesjonalnej ekipie serwisowej i po kilku godzinach odebrać swój rower z wyregulowanymi hamulcami, nasmarowanym łańcuchem czy dokręconymi śrubkami – wszystko według potrzeb i oceny stanu technicznego dwukołowca.
Zobacz również
W Chorzowie, Rudzie Śląskiej, na warszawskim Żeraniu i w dwóch parkach we Wrocławiu ekipy serwisowe zadbały łącznie aż o 138 rowerów. Część chętnych zostawiała rowery, na których przyjechała do pracy, inni dowozili je samochodami – czasem były to rowery całej rodziny! Wszystko po to, by cykliści czuli się na nich bezpiecznie, a jazda po miejskich i leśnych ścieżkach była czystą przyjemnością.
Entuzjazm i zadowolenia z jakim spotkała się ta akcja zachęca dewelopera magazynów i budynków logistycznych do kontynuowania w przyszłości równie angażujących przedsięwzięć. Firma będzie podejmować kolejne działania, by przestrzeń wokół nas była przyjazna, zielona i wolna od CO2.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]