energetyka, przemysł, HoReCa czy transport i logistyka.
Nowa sieć reklamowa, poza pięcioma głównymi sektorami biznesu przemysłowego, umożliwia emitowanie kampanii reklamowych w serwisach skierowanych do specyficznych grup docelowych np.: lekarzy i pielęgniarek, millenialsów czy seniorów. Przewagą Unique Ad są również rozbudowane kampanie zagraniczne. Ofertę dopełniają klasyczne pakiety składające się z wybranych kategorii tematycznych: lifestyle, motoryzacja, kobieta, mężczyzna, nieruchomości itp.
Zobacz również
Właścicielem sieci jest spółka Royal Ad, która świadczy kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online. Skupia się ona na działaniach w segmencie dóbr luksusowych oraz na dotarciu do tzw. Premium Users – konsumentów majętnych.
Przez lata daliśmy się poznać jako firma posiadająca pełny wachlarz rozwiązań, odpowiadający na niemal każde zapytanie klienta. Jednocześnie, wychodząc naprzeciw nowym oczekiwaniom, zdecydowaliśmy się rozszerzyć nasze kompetencje i uruchomić nową sieć reklamową – mówi Marcin Rupiński, Managing Director Royal Ad.
Unique Ad w przemyślany sposób dopełnia nasze dotychczasowe działania, odpowiadając tym samym na wyjątkowe potrzeby rynku i klientów. Kładziemy nacisk na produkty, których efektem jest maksymalne zaangażowanie użytkowników, dbając tym samym o ich komfort – dodaje Maja Janicka, Product Manager Royal Ad.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Unique Ad oferuje pełne spektrum produktów reklamowych, począwszy od klasycznej reklamy display (desktop oraz mobile), poprzez działania rich media, rozbudowane rozwiązania niestandardowe oraz mailingi. Klienci mogą emitować kampanie w serwisach takich jak m.in.: e-logistyka.pl, rolpetrol.pl, zielonabandera.pl czy portalhodowcy.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji na stronie internetowej: www.uniquead.pl