Opus B we współpracy z Royal Canin przygotował szeroko zakrojoną kampanię informacyjną dla właścicieli kotów dotyczącą wskazań, przebiegu i rezultatów zabiegu sterylizacji kotów, w tym doboru specjalistycznej karmy.
Kampania skupia się na wpływie zabiegu na potrzeby żywieniowe kota. Ich zaspokojenie jest kluczowe dla dobrej kondycji i samopoczucia zwierzęcia. Royal Canin, jako producent wysokiej jakości karm dla psów i kotów, oferuje produkty dostosowane do specyficznych potrzeb czworonogów.
Zobacz również
Zadaniem Opus B było przygotowanie strategii i koncepcji kampanii. Działania prowadzone są w ramach komunikacji B2B oraz B2C. Opus B stworzył, przygotował i zrealizował projekty materiałów POS dla lecznic, formaty display dla kampanii na portalach horyzontalnych i na Facebooku oraz dedykowany landing page.
Kampania potrwa do końca czerwca.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]