Ostatnia kampania, w której państwo zachęcało do rozmnażania się jak króliki, była szeroko komentowana w sieci, niekoniecznie pozytywnie. Jak będzie tym razem?
W ramach akcji powstały spoty, których narratorem jest koń. Występuje on w roli coacha i opowiada o tym, jak mieć końskie zdrowie. Filmy odsyłają na specjalnie stworzoną do akcji platformę, na której można sprawdzić, czy nasz styl życia naraża nas na choroby niezakaźne.
Zobacz również
Kampania skierowana jest do Polaków w wieku 18–35 lat, dlatego też wspierają ją znani wśród młodzieży influencerzy, którzy propagują zdrowy tryb życia: Stuu, Trenuj z Krzychem, czy Zuzanna Borucka.
Czy akcja przyniesie pozytywne skutki? Co o niej myślicie? Dajcie nam znać w komentarzach!
„Legal Tracks”: Kwai zmienia zasady użytkowania w piosenki i sprawia, że zostają zapamiętane
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedawno mogliśmy zobaczyć, jaką receptę na zdrowie seksualne wystawił nam Minister Zdrowia 😉