Rozmnażajcie się jak króliki, a zdrowi bądźcie jak konie. Czy nowa kampania Ministerstwa Zdrowia przemówi do młodych?

Rozmnażajcie się jak króliki, a zdrowi bądźcie jak konie. Czy nowa kampania Ministerstwa Zdrowia przemówi do młodych?
Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło kampanię społeczną „Profilaktyka, człowieku!”, która ma przekonać Polaków by wyrabiali zdrowe nawyki, które pozytywnie wpływać będą na ich zdrowie.
O autorze
0 min czytania 2017-11-29

Ostatnia kampania, w której państwo zachęcało do rozmnażania się jak króliki, była szeroko komentowana w sieci, niekoniecznie pozytywnie. Jak będzie tym razem?

W ramach akcji powstały spoty, których narratorem jest koń. Występuje on w roli coacha i opowiada o tym, jak mieć końskie zdrowie. Filmy odsyłają na specjalnie stworzoną do akcji platformę, na której można sprawdzić, czy nasz styl życia naraża nas na choroby niezakaźne.



Kampania skierowana jest do Polaków w wieku 18–35 lat, dlatego też wspierają ją znani wśród młodzieży influencerzy, którzy propagują zdrowy tryb życia: Stuu, Trenuj z Krzychem, czy Zuzanna Borucka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czy akcja przyniesie pozytywne skutki? Co o niej myślicie? Dajcie nam znać w komentarzach!

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niedawno mogliśmy zobaczyć, jaką receptę na zdrowie seksualne wystawił nam Minister Zdrowia 😉

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się