„Różnorodność to nasza siła!” – miesiąc diversity w MediaMarkt

„Różnorodność to nasza siła!” – miesiąc diversity w MediaMarkt
Maj w MediaMarkt upłynął pod znakiem… różnorodności. Firma chce podkreślić, że różnorodność pracowników ubogaca środowisko pracy i pozwala czerpać i inspirować się wzajemnie. W ramach miesiąca różnorodności, pracownicy centrali MediaMarkt mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu Stacja – Edukacja. Jego celem było umożliwienie pracownikom doświadczenia, jak czują się osoby z niepełnosprawnościami.
O autorze
1 min czytania 2024-06-17

Dzięki specjalnym symulatorom chętni mogli przekonać się, z jakimi trudnościami na co dzień zmagają się osoby z niepełnosprawnością wzroku, osoby w dojrzałym wieku, czy poruszające się na wózku inwalidzkim.

Jak mówią pracownicy, którzy mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu, nie było to łatwe doświadczenie, ale zdecydowanie warto było wziąć w nim udział, aby zrozumieć, z czym borykają się osoby doświadczające niepełnosprawności.

– MediaMarkt jest firmą, w której przede wszystkim liczy się człowiek. Jako firma międzynarodowa, stale pielęgnujemy ideę różnorodności i inkluzywności. Jest to część naszego DNA. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby tworzyć miejsca pracy jak najbardziej przyjazne dla każdego, niezależnie od jego płci, wieku i sprawności – mówi Joanna Czuchnowska, HR Director w MediaMarktSaturn Polska.

W ramach miesiąca różnorodności pracownicy MediaMarkt mieli szansę nie tylko wziąć udział w doświadczeniu Stacji Edukacja, ale również chociażby uczestniczyć w dyskusji na temat wieku i niepełnosprawności w ramach grupy focusowej. Natomiast do osób na stanowiskach kierowniczych został skierowany specjalny webinar, poświęcony budowaniu inkluzywnego zespołu, w którym obecni są pracownicy z różnymi potrzebami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka od dawna podkreśla, że różnorodność jest dla niej wielką wartością. Im bardziej różnorodne środowisko pracy, tym więcej pracownicy mogą czerpać od siebie nawzajem.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się