Jesienna edycja Young Creatives nie wymaga od uczestników obsługi Photoshopa, Corela czy InDesigna, wystarczy mieć dobry pomysł i umieć go ciekawie przedstawić. Laureaci konkursu zaprezentują swój talent i pomysły podczas europejskich finałów Young Creatives Integrated Competition, które po raz pierwszy w historii odbędą się w Warszawie. Ponadto zwycięskie zespoły wyjadą na The ADCE European Creativity Festival w Barcelonie.
Do konkursu zgłaszać się mogą osoby, które nie ukończyły 31 lat (urodzone po 22 listopada 1988). Startować można w dwóch kategoriach, w dwuosobowych zespołach:
Zobacz również
- Young Creatives Integrated – zadanie konkursowe polega na przygotowaniu projektu kampanii zintegrowanej,
- Young Planners – kategoria dla strategów, plannerów i researcherów z agencji reklamowych i domów mediowych. Zadaniem jest stworzenie projektu strategii komunikacji
Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na prawdziwe briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli 48 godzin na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania. Udział w konkursie jest szansą dla młodych pracowników branży marketingowej nie tylko na puszczenie wodzy wyobraźni, ale także na samodzielne zmierzenie się z realnym wyzwaniem instytucji, fundacji i marek.
Prace oceniać będzie jury składające się z doświadczonych pracowników branży, cieszących się uznaniem ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej. Przewodniczącym jury YC Integrated został Mariusz Pitura – Dyrektor Kreatywny, Walk Creative. Kategorią dla młodych strategów zaopiekuję się natomiast Ela Twardowska – Strategic Director z agencji Ogilvy.
Laureatów konkursu poznamy 30 października.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zespoły można zgłaszać do 2 października. Wszelkie pytania i wątpliwości należy wysłać na adres e-mail: [email protected].
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji znajduje się na stronie www.ktr.org.pl/young-creatives/.
Organizatorzy: Stowarzysznie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy, Eurobest European Festival od Creativity
Partnerzy: DCODE MEDIA – Authorised Partner of Shutterstock in Poland, Drukomat.pl, Upright Music, Lunapark Motion Arts Collective
Współpraca: Michał Sęk, Tomek Mąkolski, Adriana Hochmańska, Szymon Pepliński (Creative Coding), Adriana Hochmańska