Rozpoczyna się Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka

Czy sponsoring kultury nie działa? Jak kształtować́ zachowania w instytucjach kultury? To niektóre tematy, które poruszą prelegenci i prelegentki ogólnopolskiej Konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka, która odbędzie się 7 i 8 marca w Starym Maneżu.
O autorze
1 min czytania 2019-03-06

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka to doroczne, ogólnopolskie spotkanie osób zajmujących się promocją, komunikacją i marketingiem w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych czy oddolnych inicjatywach. To dwa dni spotkań z ekspertami i ekspertkami z Polski i z zagranicy oraz tematyczne warsztaty. To społeczność, która tworzy się wokół wydarzenia już od 4 lat.

Wśród prelegentów i prelegentek oraz prowadzących warsztaty: Paweł Tkaczyk (MIDEA), Anna Miotk (PBI), Artur Jabłoński (digitalk), Agata Grenda (Grenda. Produkcja kultury), Katarzyna Szustow (Szustow Komunikacja), Bartłomiej Brach (brightlight, PTBRiO), Anna Rzeźnik (CPC, PTBRiO), Agata Romaniuk (Blink spark a change), Bartłomiej Raducha (WebWave CMS), Sylwia Chwalana (Lekko o copywritingu), czy Przemysław Witka (Agile Brains). Pełen program dostępny jest na stronie.

Kultura ma też swoje nagrody! Dla instytucji i organizacji uczestniczących w konferencji przygotowano Konkurs Kulturalne Case Studies 2018! W finale znalazło się sześć kampanii: Warszawskie Domy Kultury – #NadajemyKulturę, Biuro Kultury Miasta Stołecznego Warszawy – #KulturaLeczy, Muzuem Narodowe w Poznaniu – Muzeum? Żebyś wiedział, Teatr Syrena – Jak w rodzinie, Strefa Kultury Wrocław – Mikrogranty, Muzuem Histori Żydów Polski POLIN – Wystawa Król Maciuś. Zwycięska kampania otrzyma statuetkę oraz nagrodę w wysokości 1 000 zł.

Co roku organizatorzy zapraszają również gości z zagranicy. Dzięki współpracy z Austriackim Forum Kultury w Warszawie prelegentem #MwK2019 jest Hansjürgen Schmölzer. Jest menadżerem kultury, dziennikarzem, filmowcem. Został odznaczony austriacką nagrodą państwową w dziedzinie Marketingu oraz Globe Award za najlepiej promowany projekt kulturalny na świecie (Europejska Stolica Kultury Graz 2003), właściciel agencji marketingowej BSX. Tytuł jego wystąpienia to: „Dlaczego mieliby nas odwiedzać goście zagraniczni? Analiza strategiczna dla instytucji kultury z obszarów pozametropolitalnych”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konferencję poprzedza otwarte wydarzenie towarzyszące. 6 marca o godz. 18.00 w Sztuce Wyboru odbędzie się spotkanie z Pawłem Sawickim na temat obecności Muzeum Auschwitz-Birkenau w mediach społecznościowych. Prowadzenie: Sławomir Czarnecki. Wstęp wolny.

Rejestracja na konferencję jest zakończona, dostępny będzie streaming online na Youtubie IKM.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

7 – 8 marca 2019 | Stary Maneż, ul. Słowackiego 23 Gdańsk-Wrzeszcz