Rozwijasz startup w obszarze sprzedaży lub marketingu? Weź udział w EY Demo Day

Rozwijasz startup w obszarze sprzedaży lub marketingu? Weź udział w EY Demo Day
Jeśli rozwijasz startup w obszarach marketingu i sprzedaży, weź udział w EY Demo Day. Podczas wydarzenia zaprezentujesz swoje rozwiązanie przedstawicielom korporacji i staniesz przed szansą na pozyskanie nowych klientów. Nabór do EY Demo Day trwa do 17 lutego
O autorze
1 min czytania 2023-02-13

EY Demo Day to inicjatywa organizowana przez EY Polska w ramach programu EYnovation, podczas której startupy mają okazję zaprezentować swoje usługi i produkty technologiczne przed szerokim gronem przedsiębiorców i menedżerów. To okazja do nawiązania relacji biznesowych, pozyskania inwestorów i nowych klientów.

Zbliżająca się edycja EY Demo Day poświęcona będzie usługom i produktom odpowiadającym na potrzeby zespołów marketingu i sprzedaży. W związku z tym do udziału w wydarzeniu EY zaprasza startupy i scaleupy, których rozwiązania dotykają obszarów:

  • Martech
  • Salestech
  • Social media
  • Social selling
  • CRM
  • AI
  • Marketing automation
  • E-commerce
  • Big data
  • Analytics
  • SEO
  • CX
  • VR/AR
  • Content marketing
  • Display
  • OOH
  • Szkolenia

Jeśli o Tobie mowa, zgłoś się. Możesz to zrobić do 17 lutego za pośrednictwem formularza dostępnego tutaj.

Co się stanie po zgłoszeniu?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po wypełnieniu formularza nastąpią dwie rzeczy:

  1. weryfikacja nadesłanych zgłoszeń (20.02-03.03.23)
  2. ogłoszenie wyników i wskazanie prelegentów wydarzenia (06.03.23).

Pamiętaj! Warunkiem zgłoszenia jest uzupełnienie formularza w wyznaczonym terminie. Spośród zgłoszeń EY dokona wyboru maksymalnie 15 prelegentów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dlaczego warto wziąć udział w EY Demo Day?

Udział w EY Demo Day to:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • promocja własnego biznesu wśród klientów i partnerów EY,
  • możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu uczestników wydarzenia,
  • szansa na pozyskanie klienta korporacyjnego.