Liczy się tylko wyjątkowość zaplanowanego przedsięwzięcia.
Program wystartował w połowie listopada. Dotychczas do organizatorów wpłynęło już kilkadziesiąt propozycji na projekt biznesowy. Wśród nich znajdują się zarówno przedsięwzięcia z zakresu e-commerce, ale nie brakuje również pomysłów związanych z usługami świadczonymi tradycyjnie czy też z produkcją.
Zobacz również
Konkurs ma na celu popularyzację przedsiębiorczości. Na szczególną uwagę zasługuje przy tym wyjątkowa nagroda dla autora najciekawszej koncepcji biznesowej. I to właśnie ona, ma zdaniem organizatorów, być najważniejszym czynnikiem skłaniającym do udziału w tym projekcie.
Poza pakietem wsparcia związanym z założeniem działalności oraz jej wdrożeniem, który obejmuje m.in. pomoc prawną, księgową, marketingową czy logistyczną, laureat konkursu może liczyć na wsparcie inwestycyjne. I to nie byle jakie! Bo nawet do miliona złotych brutto. Co ważne, pieniądze stanowić będą wkład finansowy organizatora do przyszłej spółki, która zostanie powołana ze zwycięzcą konkursu dla realizacji jego autorskiego biznes planu.
– To kapitał, a raczej jego brak, w głównej mierze decyduje o tym, czy dany biznes uda się wdrożyć, czy też pozostanie on już na zawsze jedynie w sferze marzeń i luźnych koncepcji. Brak środków to główna przyczyna, dla której wiele ciekawych projektów nigdy nie ujrzy światła dziennego. Dlatego postanowiliśmy to zmienić, dając szansę najbardziej kreatywnym i przedsiębiorczym – wyjaśnia Łukasz Stoliński, brand manager marki „Vodka Szelment”.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Jak podkreśla przedstawiciel spółki TEDI, nagroda nie jest przy tym żadną formą pożyczki, ale nie są to też środki, którymi zwycięzca będzie mógł dowolnie dysponować. To kwota, która będzie mogła zostać wydana zgodnie z precyzyjnymi założeniami ujętymi w biznes planie dla realizacji tego pomysłu oraz jego rozwinięcia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Czasu na zgłoszenie swojego udziału jest jednak już coraz mniej. Organizator czeka na wszystkich chętnych tylko do końca stycznia. Aby stanąć przed szansą realizacji marzenia o swoim biznesie wystarczy w pierwszym etapie pobrać ze strony internetowej konkursu pod adresem rozwinskrzydla.biz formularz zgłoszeniowy, wypełnić go w formie elektronicznej, opisując najważniejsze elementy z punktu widzenia przedstawienia pomysłu, a następnie przesłać go e-mailem.
Spośród nadesłanych zgłoszeń kapituła wybierze najciekawsze propozycje, które następnie w drugim etapie będą musiały zostać szczegółowo opisane i rozwinięte w biznes planie. W trzecim etapie finaliści staną przed zadaniem zaprezentowania swojego pomysłu przed członkami kapituły, odpowiadając przy tym na szereg dociekliwych pytań. Na koniec, komisja oceniając wszystkie finałowe propozycje wybierze tę, która będzie w jej opinii zasługiwała na realizację – czyli na zwycięstwo.
Pomysłodawcą i organizatorem programu jest spółka TEDI, właściciel marki „Vodka Szelment”, która będzie wspólnikiem zwycięzcy. Szczegóły na temat konkursu, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie programu, pod adresem RozwinSkrzydla.biz. Patronem medialnym są: wp.pl oraz money.pl.